Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stonemeister: Ja her og er det eigentleg noke sånt, men eg gjor ein stor tabbe då eg søkte: Eg hadde lyst å kome inn på byggfag, men eg visste eg ikkje kom til å kome inn der, difor satt eg opp alle dei vanskelegste linjene det gjekk an å kome innpå på den søkjelista, og sidan eg har krav på ein skuleplass, og så satte eg byggfag på sist, medan MDD øverst (for der var eg jo heilt sikker eg ikkje kom inn sidan eg hadde 2 elr noke i snitt og ein måtte ha nesten 5 der) så satte eg Allmenn i midten som eg og visste eg ikkje hadde goe nok karakterer, også satt eg bygggfag til slutt, så kom eg ikkje inn noken plassar då men sto p åventelista til byggfag, men plutseleg fann to elevarpå MDD ut at dei ville til USa som utveklingsstudentar og då vart det ledeg for meg :(

eg skulle høyrd på lærarane då eg søkte :(

Å høre på lærerne er ofte lurt, viser det seg.

Hvorfor satte du ikke bygg øverst, egentlig? Hvis du har krav på en av plassene på listen uansett, kunne du jo like gjerne satt de to "umulige" ønskene som nummer 2 og 3?

Lenke til kommentar

Eplefe: Jeg forkalrte jo det. Jeg søkte MDD på 1 valget fordi jeg trodde det var 100 % sikkert jeg ikke kom inn, siden jeg hadde alt for lavt snitt, og så satte jeg allmenn på andre valget som er det annt vanskeligste og komme inn på, så jeg visste 99 % sikkert jeg ikke kom til å komme inn der, derfor satte jeg byggfag på sistevalget som er det minst vanskelige av de tre å komme inn på (selv om jeg egentlig ikke hadde gode nok karakterer til det heler, men jeg måtte jo få en plass). Så når to stk plutselig slutter, blir jeg som står uten skoleplass prioritert foran de som til og med hadde bedre karakter enn meg :(

Lenke til kommentar
blir jeg som står uten skoleplass prioritert foran de som til og med hadde bedre karakter enn meg :(
Det der irriterte meg. Jeg sa fra meg plass på en skole som krevde over 5 i snitt på ALLMENN fordi jeg ville gå på privatskole. Angrer som en hund nå. Forbanna jævler på den helvetes skolen min.
Lenke til kommentar
ja ser du ut som det min feil at dei gjor det??? det er faen ikkje min feil at eg kom inn på den jævla drittlinja!!!

Hvorfor satte du ikke byggfag som førstevalg som enhver glup person ville gjort. Du kunne heller satt opp allmenn og MDD på andre og tredjevalg.

Større sjanse for at man kommer inn på førstevalget, vettu.

Lenke til kommentar
Det gjorde jeg. Om du bytter til [ float=right] så har du plutselig to linjer til å putte ting på i signatruren din.

Man må alltid se etter måter å stappe inn flere ting vet du. ;)

Hehehe... Jeg er ikke så jævla opptatt av å få inn ting der jeg, men jaja, hver sin smak. :wee:

JAJAJA! Nå tæk je i vægen og drekk ÿl. Snakkes!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...