Ballus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom.. Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø.. Begynn rolig, og øk heller etter hvert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom.. Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø.. Begynn rolig, og øk heller etter hvert. Etter hvert mener du etter noen dager med trening eller? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Etter hvert mener du etter noen dager med trening eller? Jeg mener, ikke har mer enn et par økter i uken dersom det er leenge siden sist. Øk etter et par uker, når du begynner å føle deg i bedre form. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Etter hvert mener du etter noen dager med trening eller? Jeg mener, ikke har mer enn et par økter i uken dersom det er leenge siden sist. Øk etter et par uker, når du begynner å føle deg i bedre form. Ok Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er vi tilbake til min gamle greie, med at folk bør bruke forumnavn på forumet, og gjerne IRL-navn på MSN. Men forumet er ikke MSN. Så slipper folk som ikke er inne i klikken å lure på hvem Heidi eller Oda eller Lina eller Lena er. Heidi og Lina er nye navn, men bortsett fra det finner man fort ut hvem som er hvem uten irltreff. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lille byen = Skien? Ski. Hjemme igjen nå. Snakket med hun jeg leier av og den nye routern blir mest sannsynlig satt i bruk denne uka. Kan ikke akkurat si at jeg gruer meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lille byen = Skien? Ski. Hjemme igjen nå. Snakket med hun jeg leier av og den nye routern blir mest sannsynlig satt i bruk denne uka. Kan ikke akkurat si at jeg gruer meg. Oki Hehe, hvilken hastighet har du nå? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har helt grei hastighet, men dårlig dekning. Hopper mellom intet signal til lav nå det gjelder dekning, og holder seg stort sett på intet signal når det regner ute. Man blir lei av slikt etter et par måneder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er vi tilbake til min gamle greie, med at folk bør bruke forumnavn på forumet, og gjerne IRL-navn på MSN. Men forumet er ikke MSN. Så slipper folk som ikke er inne i klikken å lure på hvem Heidi eller Oda eller Lina eller Lena er.Beklager. En reell forglemmelse. Men det er ikke så nøye om ikke folk skjønte hvem det var snakk om. Det kreves ikke så mye tenking å konkludere med at det var dama mi som kom hjem, og da er poenget forstått. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen med Wimp her som kan svare på hvorfor den bare setter på 26 sanger i shuffle lista, når jeg trykker på shuffle knappen? Er jo minst 200 sanger i spillelista mi EDIT: nvm, lol måtte starte shufflen fra toppen.. litt teit Endret 26. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen ganger lurer jeg på om enkelte moderatorer har som mål og skremme folk vekk fra forumet.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg sliter ikke med å forestille meg at du kanskje opplever det sånn. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen med Wimp her som kan svare på hvorfor den bare setter på 26 sanger i shuffle lista, når jeg trykker på shuffle knappen? Er jo minst 200 sanger i spillelista mi Du må starte lista fra starten Edit: Ser du fant ut av det, ja. EDIT: nvm, lol måtte starte shufflen fra toppen.. litt teit Endret 26. oktober 2009 av Kris Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Selv om feil julebrus ble kjøpt, altså ikke rød, så må jeg si at den brune Lillehammer Bryggeri Julebrus falt godt i smak. Første gang en brun "julebrus" blir akseptert Endret 26. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er da helt klart den brune Lillehammer Bryggeri Julebrusen som er best? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er da helt klart den brune Lillehammer Bryggeri Julebrusen som er best? Nei nei, den røde er uten tvil best! *munnhuggeri* Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan jo se ut som et flertall mener rød, men jeg tørr påstå at den brune er bedre altså! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Noen ganger lurer jeg på om enkelte moderatorer har som mål og skremme folk vekk fra forumet.... Du kommer også til og oppleve det med forumbrukere...desverre Som bare må prøve seg. Er det som er iriterende med nettet, ting som de aldri hadde turt og åpnet kjeften sin om i en "virklig" samtale spyr de rundt om seg på nettet. Og vi er i Oktober, er vel ikke lenge før julemarsipan, juleskinke osv. kommer. Lyst og kvele de som har med det der og gjøre. Endret 26. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg