Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom..

Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø..

Begynn rolig, og øk heller etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom..

Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø..

Begynn rolig, og øk heller etter hvert. :)

Etter hvert mener du etter noen dager med trening eller?

Lenke til kommentar
Da er vi tilbake til min gamle greie, med at folk bør bruke forumnavn på forumet, og gjerne IRL-navn på MSN. Men forumet er ikke MSN. Så slipper folk som ikke er inne i klikken å lure på hvem Heidi eller Oda eller Lina eller Lena er.

Heidi og Lina er nye navn, men bortsett fra det finner man fort ut hvem som er hvem uten irltreff.

Lenke til kommentar
Da er vi tilbake til min gamle greie, med at folk bør bruke forumnavn på forumet, og gjerne IRL-navn på MSN. Men forumet er ikke MSN. Så slipper folk som ikke er inne i klikken å lure på hvem Heidi eller Oda eller Lina eller Lena er.
Beklager. En reell forglemmelse. Men det er ikke så nøye om ikke folk skjønte hvem det var snakk om. Det kreves ikke så mye tenking å konkludere med at det var dama mi som kom hjem, og da er poenget forstått.
Lenke til kommentar
Noen med Wimp her som kan svare på hvorfor den bare setter på 26 sanger i shuffle lista, når jeg trykker på shuffle knappen?

Er jo minst 200 sanger i spillelista mi

Du må starte lista fra starten ;)

Edit: Ser du fant ut av det, ja.

EDIT: nvm, lol måtte starte shufflen fra toppen.. litt teit
Endret av Kris
Lenke til kommentar
Noen ganger lurer jeg på om enkelte moderatorer har som mål og skremme folk vekk fra forumet....

Du kommer også til og oppleve det med forumbrukere...desverre

Som bare må prøve seg.

Er det som er iriterende med nettet, ting som de aldri hadde turt og åpnet kjeften sin om i en "virklig" samtale spyr de rundt om seg på nettet.

Og vi er i Oktober, er vel ikke lenge før julemarsipan, juleskinke osv. kommer.

Lyst og kvele de som har med det der og gjøre.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...