Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ble litt for mange fjortiser og bråkete folk her nå, så jeg stikker. Prøve å finne på noe annet i denne lille byen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ble litt for mange fjortiser og bråkete folk her nå, så jeg stikker. Prøve å finne på noe annet i denne lille byen. Lille byen = Skien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Neh, på tide å stikke fra jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ble visst kjeks og cheez doodles her. Får jeg vel teste Red Alert 3 også. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja pokker, jeg har fortsatt ikke spilt igjennom RA3! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den egentlige grunnen til at jeg lager middag nå er at Lena kommer hjem straks og jeg regner med hu er sulten. Lena = Anfall? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Congratulations, du løste gåten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Utrolig hvor mange forumfolk som faktisk kjenner til hverandre... Skyldes alt sammen forumtreffene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er vi tilbake til min gamle greie, med at folk bør bruke forumnavn på forumet, og gjerne IRL-navn på MSN. Men forumet er ikke MSN. Så slipper folk som ikke er inne i klikken å lure på hvem Heidi eller Oda eller Lina eller Lena er. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er vel ikke så enkelt for alle å huske og spesielt ikke om de er vant til å bruke de egentlige navnene til vanelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Seff. Arbeidsløse mennesker sover lenge. *hi5* Yee, business, check. Deiligste løpeturen hittil. 17min på 5km ekke dårlig for meg. Hjelper å være P.O. riktignok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, kan jeg koble til en sata-disk til maskina ved hjelp av esata, eller er esata noe eget? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom.. Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Word Bytex. Knakk nesten sammen på 3000m Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pita pizza til middag i dag:) Brukte sikkert en halvtime på butikken før jeg fant ut hva man skulle ha til middag. Nå skal jeg sette meg ned å lære meg å like rome: total war. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal snart stikke og handle selv. ha det gøy med både mat og spill. jeg skal spille mer på det nye wreslingspillet mitt senere. Hittil har jeg knapt tapt en kamp så det er tydelig at jeg husker noe fra de gamle spillene til vanelig xbox. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får man kondis til å løpe lenge bare med å tvinge seg til en tur i uka? Eller må det til med hver dag? Jeg blir jo helt daukjørt om jeg springer 500 meter til stasjonen, da trenger jeg 20 minutter på å få normal pust liksom.. Er misunnelig på folk som kan springe 1 mil uten å dø.. Du kan begynne med et par dager i uken, men jeg anbefaler heller og gå fort enn og jogge:) Ps: Sikkert masse skrivefeil:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm ... Spille RA3 eller Burnout Paradise: The Ultimate Box? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Seff. Arbeidsløse mennesker sover lenge. *hi5* Yee, business, check. Deiligste løpeturen hittil. 17min på 5km ekke dårlig for meg. Hjelper å være P.O. riktignok. Så ikke helt for meg deg som løpehest, men så feil kan man ta^^ Selv er jeg stolt når jeg tar 3km uten å stoppe å jogge^^ Bruker som regel 15-18 minutter på det. Brukte er vel mer riktig i og med at dette var ifjor da en tredje klassing tvang meg til å løpe annenhver dag^^ Skal få tatt opp treningen igjen, men atm er jeg syk så det må nok vente litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg