Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ville ikke kalle Hellsangels for fjortiser akuratt Spørs hva vi går utifra det :!: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Siden det var snakk om barberblad, kan jeg jo nevne hvor artig det er og komme nybarbert og voldtatt i trynet til diverse annledninger fordi du har trynet fullt av kviser.... Nei heretter er det skjeggnapping med pinsett som gjelder folkens ! (Edit: Hadde trynet fullt av kviser....helt til barberbladene kom og skrapa de av som en brøytebil på villeveier) Endret 26. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Godt spørsmål. Fungerte lørdag morgen, skrudde av på vanlig vis, skrudde av bryteren bakpå PSUen, samt paddene. Slikt har tatt livet av disker hos meg også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Meeeen så er det forskjell på og barbere dun og skjegg da Jeg anbefaler knetgummi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er det jo greit med barbermaskin. Jeg bruker selv høvel, men nå er det helskjegg på gang så det blir for det meste finjusteringer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Skjegg er tingen, helst så langt som mulig Føler meg som en babyrumpe de gangene jeg tar alt. Det er ikke positivt............ Endret 26. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan Adrian vennligst logge seg på MSN Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Meeeen så er det forskjell på og barbere dun og skjegg da Jeg anbefaler knetgummi Aaaah shut-up ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Blir plutselig veldig kjølig om man gjør sånt, Amanita. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huhei, hva skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huhei, hva skjer? Lager middag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Meeeen så er det forskjell på og barbere dun og skjegg da Jeg anbefaler knetgummi Aaaah shut-up ! Sorry Cap. , var den jeg fikk høre:P Blir plutselig veldig kjølig om man gjør sånt, Amanita. Sant det, ihvertfall hvis man skaller seg og fjerner alt skjegget :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Satan jeg begynner å bli god til å fromatere minepenner XD snart tatt 70 stk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Godt spørsmål. Fungerte lørdag morgen, skrudde av på vanlig vis, skrudde av bryteren bakpå PSUen, samt paddene. Slikt har tatt livet av disker hos meg også. Hmm, du tror det kan være det som har noe med det å gjøre? Liker ikke å la det være noe på når jeg forlater stedet for å være borte over lengre tid I motsetning til pappa som bare har maskinene sine i dvalemodus fordi hver gang han skrur de av, må han styre med feil med boot.ini og diverse. Uansett, på tide å finne ut hvordan man åpner en ekstern hdd uten synlige skruer Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gøy sidetall. nesten leet... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huhei, hva skjer? Lager middag. Var da tidelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, du tror det kan være det som har noe med det å gjøre? Liker ikke å la det være noe på når jeg forlater stedet for å være borte over lengre tid I motsetning til pappa som bare har maskinene sine i dvalemodus fordi hver gang han skrur de av, må han styre med feil med boot.ini og diverse. Uansett, på tide å finne ut hvordan man åpner en ekstern hdd uten synlige skruer Jeg skrur aldri av PSUen på PCen, med mindre jeg skal på lengre reiser hvor det ikke er noen i huset. Ellers står den på hele tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var da tidelig.Du vet hva de sier. Fintfolk spiser middag sent.Det burde forklare hvorfor jeg lager middag nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huhei, hva skjer? Lager middag. Var da tidelig. Han har begynt å bli pensjonist. Pensjonister spiser middag klokken 12, legger seg klokken 4 og er oppe igjen klokken 6 neste morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg