Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det var snakk om barberblad, kan jeg jo nevne hvor artig det er og komme nybarbert og voldtatt i trynet til diverse annledninger fordi du har trynet fullt av kviser....

Nei heretter er det skjeggnapping med pinsett som gjelder folkens !

(Edit: Hadde trynet fullt av kviser....helt til barberbladene kom og skrapa de av som en brøytebil på villeveier)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Godt spørsmål. Fungerte lørdag morgen, skrudde av på vanlig vis, skrudde av bryteren bakpå PSUen, samt paddene.

Slikt har tatt livet av disker hos meg også.

Hmm, du tror det kan være det som har noe med det å gjøre? Liker ikke å la det være noe på når jeg forlater stedet for å være borte over lengre tid :p

I motsetning til pappa som bare har maskinene sine i dvalemodus fordi hver gang han skrur de av, må han styre med feil med boot.ini og diverse.

Uansett, på tide å finne ut hvordan man åpner en ekstern hdd uten synlige skruer :p

Lenke til kommentar
Hmm, du tror det kan være det som har noe med det å gjøre? Liker ikke å la det være noe på når jeg forlater stedet for å være borte over lengre tid :p

I motsetning til pappa som bare har maskinene sine i dvalemodus fordi hver gang han skrur de av, må han styre med feil med boot.ini og diverse.

Uansett, på tide å finne ut hvordan man åpner en ekstern hdd uten synlige skruer :p

Jeg skrur aldri av PSUen på PCen, med mindre jeg skal på lengre reiser hvor det ikke er noen i huset. Ellers står den på hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...