Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bruker en windows98 boot som jeg kjører det ifra når jeg bruker spinrite Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, koster det ikke penger? Fant det til $89, jeg har ikke så mye, jeg svei $50 sist jeg trengte et program til å fikse diskene (som ikke får fiksa det denne gang -_-) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gawd.. hu eine i klassa blir aldri ferdig med foredraget. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hate de som skal bruke hundre år på fremføringer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, koster det ikke penger? Fant det til $89, jeg har ikke så mye, jeg svei $50 sist jeg trengte et program til å fikse diskene (som ikke får fiksa det denne gang -_-) Vi har det på jobben så veit ikke hvor mye det koster :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ah, mer enn jeg har å bruke atm iaf. Men jeg får google videre, samt håpe at noen ser posten min, samt at jeg slipper å sende inn disken til recovery igjen, kjedelig å bruke 4k på å fikse disk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nyhus: prøv en barberkniv; da blir det ihvertfall ikke kjedelig å barbere seg Har ingen plan om å ta liv av meg i dag, så ellers takk :| "morgentrøtte øyne"...klokka 12? Seff. Arbeidsløse mennesker sover lenge. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Barberkniver er jo stort sett ufarlige; de har såpass til feedback at man kjenner det lenge før man kutter ned i huden. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Et stk ryddig skrivebord. Tenkte at jeg måtte rydde litt her x) Ferdig å rydde og nu hører jeg på Flogging Molly <3 En time og 10 min til dagen er over Endret 26. oktober 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Barberkniver er jo stort sett ufarlige; de har såpass til feedback at man kjenner det lenge før man kutter ned i huden. Seriøst? Kult. Har lurt på å prøve kniv en gang, men har alltid sett for meg en strupe skåret helt inn til ryggraden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Barberkniver er jo stort sett ufarlige; de har såpass til feedback at man kjenner det lenge før man kutter ned i huden. Seriøst? Kult. Har lurt på å prøve kniv en gang, men har alltid sett for meg en strupe skåret helt inn til ryggraden. Det finnes en egen tråd dedikert til barberingsformålet med vanlig kniv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En "falsk" barberkniv som tar vanlige barberblader kan være et greit utgangspunkt, da får man kniv-følelsen uten alt styret med vedlikehold. F.eks en DOVO Shavette: http://www.barbershop.no/barberutstyr/barb...barberkniv.html Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Slimda: tråden du nevner fokuserer mer på DE-høvler enn kniv; men godt forarbeid er viktig samme hva man barberer seg med, sett bort ifra barbermaskiner, og den inneholder endel gode, relevante lenker for begge deler. Men det er jo ikke lov å reklamere for egne tråder i forumkafeen, så noen andre får lete fram link; den er i mote & velvære Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke fått med meg forskjellen. Vet bare det er snakk om barbering med kniv. Selv driver jeg med fullskjegg for tiden. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Seff. Arbeidsløse mennesker sover lenge. *hi5* Flytta meg til en kafé idag, nettet hjemme er ubrukelig idag, som vanlig. Endret 26. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sitter ikke du støtt og stadig på kafe sammen med hells angels og den lokale fjortisklubben? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ville ikke kalle Hellsangels for fjortiser akuratt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Legg merke til at jeg separerte de to grupperingene. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok da Bare fjortiser som kjører Volvo.... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har gjort det en del i det siste ja. 3 dager forrige uke. Onsdag var det fjortiser her, torsdag var det bikere som drakk latte og på fredag mødre med barnevogner som ammet og koste seg. Sitter rett og slett mye på kafé da jeg søker jobber og trenger stabilt nett til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg