Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ville gått for Enterprice eller pro Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ville gått for Enterprice eller pro Hva er fordelen med Enterprice, og hva er fordelen med pro? EDIT: Ja, jeg vet veldig lite om forskjellen på de forskjellige versjonene Endret 26. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Så er det opp til deg hvorvidt du er villig til å betale ekstra for de funksjonene. (De aller fleste trenger ingenting av det.) Endret 26. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Da blir det Premium jeg tar å kjøper med den kommende PC'en min Takk forresten Endret 26. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og da har vi en stk. fucka ext hdd på 1 TB og en stk. fucka ext hdd på 500 GB. Den ene fylt med film, den andre med musikk. Igjen -_- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva driver du med egentlig? Synes diskene dine dør som fluer. Hva slags PSU kjører du? Ustabil spenning kan vel kanskje drepe disker. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 en time til med sveising, Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 en time til med sveising, Kjedelig da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Satan, det er alltid for kaldt her når jeg våkner. Også må jeg barbere meg. Jeg hakke lyst å barbere meg. Eller løpe. Suger det også. Gah, litt av en start på dagen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Satan, det er alltid for kaldt her når jeg våkner. Også må jeg barbere meg. Jeg hakke lyst å barbere meg. Eller løpe. Suger det også. Gah, litt av en start på dagen. Bli hjemme, nyt dagen, ha det gøy! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 oh nice. to nye lærerne jeg har denna uka har han ene jobba på coraline, og andre som background painter i en serie på cartoon network som ikke kommer ut på et år Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bli hjemme, nyt dagen, ha det gøy! For øyeblikket skulle ønske jeg kunne, men jeg vil ikke. Løping er the suck selvfølgelig, men er utrolig digg etterpå. Så farer det til oslo og det blir awesome. Så blir nok en bra dag uansett, den ser bare jævla kjip ut gjennom morgentrøtte øyne. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nyhus: prøv en barberkniv; da blir det ihvertfall ikke kjedelig å barbere seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) "morgentrøtte øyne"...klokka 12? Enda morsommere, bruk brødkniven. Spesiellt morsomt hvis den er sløv. Endret 26. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 "morgentrøtte øyne"...klokka 12? 13, om man tenker sommertid. Og kroppen rekker ikke omstille seg på et døgn etter min erfaring. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg omstiller meg ukentlig jeg..fra dagskift, til kveldsskift, til nattskift, og tilbake til dagskift. Men har fri fredagene på kveld og nattskiftet, da. Denne uka er litt digg, nå er det kveldsskift (14-22), har fri fredag, og nattskift neste uka, altså fri fra torsdag kveld til mandag kveld, PLUSS at jeg ikke trenger stå opp tidligere for å skifte rytme, bare sove enda lengre. Endret 26. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva driver du med egentlig? Synes diskene dine dør som fluer. Hva slags PSU kjører du? Ustabil spenning kan vel kanskje drepe disker. Godt spørsmål. Fungerte lørdag morgen, skrudde av på vanlig vis, skrudde av bryteren bakpå PSUen, samt paddene. Kom tilbake i sted, starter opp, film-disken er tilbakestående og musikk-disken enda verre. Restart, Windows klarer ikke starte opp, systemgjenoppretting, Windows starter opp, film-disken fungerer og musikk-disken gir meg beskjed om at det er noe feil med den, men bortsett fra det, så fungerer den som den skal (finner den i device manager og i disk management (bortsett fra at der står den som at den har en feil, men fungerer (eller omvendt), men ikke i explorer). Har en Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, knapt en måned gammel. Fatter lite. Men får vel komme meg bort i data-delen og opprette tråd der. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjør spinrite på diskene og sjekk om det er noe galt, det pleier å fikse det meste av feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg