Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg omstiller meg ukentlig jeg..fra dagskift, til kveldsskift, til nattskift, og tilbake til dagskift. Men har fri fredagene på kveld og nattskiftet, da.

Denne uka er litt digg, nå er det kveldsskift (14-22), har fri fredag, og nattskift neste uka, altså fri fra torsdag kveld til mandag kveld, PLUSS at jeg ikke trenger stå opp tidligere for å skifte rytme, bare sove enda lengre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hva driver du med egentlig? Synes diskene dine dør som fluer. Hva slags PSU kjører du? Ustabil spenning kan vel kanskje drepe disker.

Godt spørsmål. Fungerte lørdag morgen, skrudde av på vanlig vis, skrudde av bryteren bakpå PSUen, samt paddene.

Kom tilbake i sted, starter opp, film-disken er tilbakestående og musikk-disken enda verre.

Restart, Windows klarer ikke starte opp, systemgjenoppretting, Windows starter opp, film-disken fungerer og musikk-disken gir meg beskjed om at det er noe feil med den, men bortsett fra det, så fungerer den som den skal (finner den i device manager og i disk management (bortsett fra at der står den som at den har en feil, men fungerer (eller omvendt), men ikke i explorer).

Har en Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, knapt en måned gammel. Fatter lite.

Men får vel komme meg bort i data-delen og opprette tråd der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...