Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er mye stress å jobbe på bensinstasjon? Dette er ganske langt ute i bushen så tror ikke det er så mange kunder, men antar det er endel ekstra arbeid. Hva pleier de som jobber i en bensinstasjon som regel å tjene?

Vegard jobber på Best så snakka med han om det :)

Kk^^, siden jeg står opp så sabla tidlig så tenkte jeg at jeg kunne skaffa meg en jobb i helgene^^

Lenke til kommentar
Blir sulten selv snart. Har ikke spist siden lørdags morgenen. Da jeg lagde en fortreffelig tunfiskgryte! :)

Jeg har ett spørsmål: Hvofor lager du ikke mat til deg selv regulert og HVORFOR klager du derpå at du er sulten :dontgetit: ?

Blir sjelden veldig sulten og kan gå noen dager uten å spise :)

Som i går. Følte ikke for å spise noe. Og jeg har da ikke klaget nå, har jeg vel?

Lenke til kommentar
Blir sulten selv snart. Har ikke spist siden lørdags morgenen. Da jeg lagde en fortreffelig tunfiskgryte! :)

Jeg har ett spørsmål: Hvofor lager du ikke mat til deg selv regulert og HVORFOR klager du derpå at du er sulten :dontgetit: ?

Blir sjelden veldig sulten og kan gå noen dager uten å spise :)

Som i går. Følte ikke for å spise noe. Og jeg har da ikke klaget nå, har jeg vel?

Det høres ikke veldig bra ut^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Grunnen til at Rektumet spiser så lite er på grunn av at jeg har han innelåst i kjelleren.

Det er med andre ord jeg som gir han mat, og så glemsk som jeg er hender det at jeg glemmer å slenge ned noe mat til han.

Det jeg lurer på nå er hvordan i helvete du fikk Internett der nede i kjelleren..

Lenke til kommentar

Mikkel:

Ang. fjortisfylla. Har en venninne som spamringte meg på lørdags morgen.

var SÅÅÅÅ dårlig og prøvde å tvinge meg på besøk. Ho trengte selskap fordi ho var dårlig og ikke klarte noe annet. Allikevel klarer hun å prate i telefon i 30 minutter. Fikk høre hvor mye hu hadde drukket i går. Det var ikke spesielt mye x) Hun er forresten 21 O_o

Tøs: Du glemte en telefon der nede =) Men ta det med ro, har bare hatt kontakt med et par venner. Har ikke ringt politi og slikt ^^,

Endret av Flygende rektum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tøs: Du glemte en telefon der nede =) Men ta det med ro, har bare hatt kontakt med et par venner. Har ikke ringt politi og slikt ^^,

Oh, det var der telefonen min hadde blitt av ja..

Likevel, det blir juling på deg i kveld..

Gled deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...