Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, det gjør du. Yeeey! Thanks. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 waz up kid eg hatar og danse og eg hatar og syngje!!! off eg gruar meg til i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Da ser det ut til at jeg gjør denne oppgaven selv, uten gruppa mi. What a shock Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg hater også å danse og å synge Schnell. Hva er det du skal i dag da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Schnell har kommet inn hit og kommer sikkert til å syte idag også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg hater også å danse og å synge Schnell.Herregud mann, kan du ikke skrive? ^_^ I'm board.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 L4r5: Ja eg går på musikklinja, og eg hatar det Den eineste grunnen til at eg går der er fordi det var nærme heimen min, og fordi eg kom inn på den linja sidan det vart to ledige plassar når to stk skulle reise som utveklingsstudenar i usa!! eg skulle ynskje eg kunne byte men eg har så dårlege karakterer eg ikje kjem inn noken plassar.. eg gruar meg til i dag for dei eg skal halde møte og snakke for ein forsamling eg veit ikkje kor mange som kjem!!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507004 Nå er vi ubrukelige =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Schnell har kommet inn hit og kommer sikkert til å syte idag også Kombiner bokstavene: oniri Endret 31. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Samboe: nei eg sytar ikkje!!! det er dykk som sytar på skrivefeil mine Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 L4r5: Ja eg går på musikklinja, og eg hatar det Den eineste grunnen til at eg går der er fordi det var nærme heimen min, og fordi eg kom inn på den linja sidan det vart to ledige plassar når to stk skulle reise som utveklingsstudenar i usa!! eg skulle ynskje eg kunne byte men eg har så dårlege karakterer eg ikje kjem inn noken plassar.. eg gruar meg til i dag for dei eg skal halde møte og snakke for ein forsamling eg veit ikkje kor mange som kjem!!!! Først gikk du på ungdomsskolen i 10., så i 8. og nå går du musikk. Jaja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Herregud mann, kan du ikke skrive? ^_^ I'm board.. Jeg glemte visst komma. Det forandret setningen radikalt. What kind of board are you? Skateboard or wakeboard? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Her trenger man over 5 i snitt for å komme inn på MDD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507004Nå er vi ubrukelige =/ Nekjda...er bare å hive en edderkopp/mus inn i huset og de hyler og skriker som noen idioter. Går så greit, no worries. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507004Nå er vi ubrukelige =/ Nekjda...er bare å hive en edderkopp/mus inn i huset og de hyler og skriker som noen idioter. Går så greit, no worries. Og hvem skal liksom åpne syltetøyglass? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 det er dykk som sytar på skrivefeil mineI stedet for å direkte klage så tenkte jeg det var bedre å utheve hvordan det skulle skrives. Ikke meningen å hakke på deg denne gangen. Bare tenkte det var greit å hjelpe deg å huske hvordan det skulle skrives. Beklager om du tok det feil. Det var ikke ment slik. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 gonjimann: Ja eg gjekk i 8ende for 4 år sida og i tiende for 2 år sida, eg har aldreg sagt noke anna L4r5: neidå man eg sikta ikkje spesielt til deg, men meir sånn til dei som pleier å kommentere det kvar gong eg skriv Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stonemeister: Ja her og er det eigentleg noke sånt, men eg gjor ein stor tabbe då eg søkte: Eg hadde lyst å kome inn på byggfag, men eg visste eg ikkje kom til å kome inn der, difor satt eg opp alle dei vanskelegste linjene det gjekk an å kome innpå på den søkjelista, og sidan eg har krav på ein skuleplass, og så satte eg byggfag på sist, medan MDD øverst (for der var eg jo heilt sikker eg ikkje kom inn sidan eg hadde 2 elr noke i snitt og ein måtte ha nesten 5 der) så satte eg Allmenn i midten som eg og visste eg ikkje hadde goe nok karakterer, også satt eg bygggfag til slutt, så kom eg ikkje inn noken plassar då men sto p åventelista til byggfag, men plutseleg fann to elevarpå MDD ut at dei ville til USa som utveklingsstudentar og då vart det ledeg for meg eg skulle høyrd på lærarane då eg søkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg