Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4r5: Ja :( eg går på musikklinja, og eg hatar det :mad: Den eineste grunnen til at eg går der er fordi det var nærme heimen min, og fordi eg kom inn på den linja sidan det vart to ledige plassar når to stk skulle reise som utveklingsstudenar i usa!! eg skulle ynskje eg kunne byte men eg har så dårlege karakterer eg ikje kjem inn noken plassar..

eg gruar meg til i dag for dei eg skal halde møte og snakke for ein forsamling eg veit ikkje kor mange som kjem!!!!

Lenke til kommentar
L4r5: Ja :( eg går på musikklinja, og eg hatar det :mad: Den eineste grunnen til at eg går der er fordi det var nærme heimen min, og fordi eg kom inn på den linja sidan det vart to ledige plassar når to stk skulle reise som utveklingsstudenar i usa!! eg skulle ynskje eg kunne byte men eg har så dårlege karakterer eg ikje kjem inn noken plassar..

eg gruar meg til i dag for dei eg skal halde møte og snakke for ein forsamling eg veit ikkje kor mange som kjem!!!!

Først gikk du på ungdomsskolen i 10., så i 8. og nå går du musikk. Jaja

Lenke til kommentar
det er dykk som sytar på skrivefeil mine
I stedet for å direkte klage så tenkte jeg det var bedre å utheve hvordan det skulle skrives. Ikke meningen å hakke på deg denne gangen. Bare tenkte det var greit å hjelpe deg å huske hvordan det skulle skrives. Beklager om du tok det feil. Det var ikke ment slik. :)
Lenke til kommentar

Stonemeister: Ja her og er det eigentleg noke sånt, men eg gjor ein stor tabbe då eg søkte: Eg hadde lyst å kome inn på byggfag, men eg visste eg ikkje kom til å kome inn der, difor satt eg opp alle dei vanskelegste linjene det gjekk an å kome innpå på den søkjelista, og sidan eg har krav på ein skuleplass, og så satte eg byggfag på sist, medan MDD øverst (for der var eg jo heilt sikker eg ikkje kom inn sidan eg hadde 2 elr noke i snitt og ein måtte ha nesten 5 der) så satte eg Allmenn i midten som eg og visste eg ikkje hadde goe nok karakterer, også satt eg bygggfag til slutt, så kom eg ikkje inn noken plassar då men sto p åventelista til byggfag, men plutseleg fann to elevarpå MDD ut at dei ville til USa som utveklingsstudentar og då vart det ledeg for meg :(

eg skulle høyrd på lærarane då eg søkte :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...