Lord Britishface Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det du beskriver er jo grunnen til at det er lurt å ha på seg jakke – uten får man svetten til alle andre på seg. np: Reflection of the Television by The Twilight Sad from Forget the Night Ahead. Endret 25. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nå er jeg leeet. Bare sjekk postcount. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det du beskriver er jo grunnen til at det er lurt å ha på seg jakke – uten får man svetten til alle andre på seg. øhm blir du ikke dekt av svette uansett da???? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) øhm blir du ikke dekt av svette uansett da???? Jo, men om man har jakke på får man ikke andres svette på seg. En viktig distinksjon. Endret 25. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Du kommer fortsatt til å være dekt av svette. Det eneste du tjener, er at du har på deg to lag klær som er fulle av svette, og at du kommer til å ha det fælt mens du er der. MIGHT AS WELL NOT BOTHER, THEN. Endret 25. oktober 2009 av Daniel Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er man redde for litt svette kan man like så godt holde seg hjemme, og jeg vil heller ha det så behagelig som mulig. Heller det enn å få heteslag med jakke. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvem spilte, forresten? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jo, men om man har jakke på får man ikke andres svette på seg. En viktig distinksjon. Veeeldig farlig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Syns forumkafeen at forumet burde ha et eget underforum for konspirasjonsteoretikere? Konspirasjonsteorier er god underholdning! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du kommer fortsatt til å være dekt av svette. Det eneste du tjener, er at du har på deg to lag klær som er fulle av svette, og at du kommer til å ha det fælt mens du er der. MIGHT AS WELL NOT BOTHER, THEN. Jeg tok det for gitt at det var snakk om vanntett jakke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Idag har jeg spilt Fallout3 i hele dag Fantastisk spill, og denne gangen skal jeg fullføre det! Selv om jeg har gått lei av Supermutants, raiders og andre greier allerede Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 oida tida gikk fort ja. sitti å sett på dårlig japansk såpeserie, penciltest, og prata skit med ei borti gangen her hahaeha værste serien jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fallout er et sinnsykt bra spill. Har spillt det litt mye så er litt små lei. Kjenne at senga rope på meg snart, Helt utslitt etter helga. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 5 timer til flytoget går, er det verdt å sove? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tok det for gitt at det var snakk om vanntett jakke. Nje, du vil fortsatt ha det unødvendig ubehagelig varmt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Idag har jeg spilt Fallout3 i hele dag Farter litt rundt i Point Lookout nå. Artig greie altså. Snart skal jeg lage meg en kopp te, sette meg ut og se på bilene som farter forbi. Edit: Nå ble jeg plutselig utrolig lei av nettet her. ARGH! Endret 25. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er jo bare å henge jakka rundt livet. Funker fett. UKA09 over. Konklusjon: litt skuffende revy, men gode konserter. Marit Larsen, Gåte og Veronica Maggio leverte virkelig varene på sine konserter, og står igjennom som de beste minnene for meg. Åge Aleksandersen var heller ikke så verst, for å si det sånn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Høres digg ut, DemonFudge! Akkurat sett L.A. Confidential, kjempefilm! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å selge Into the Wild på en bensinstasjon til 99,- er blasfemi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg