Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg fryser! Og rommet holder 25.5C Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg fryser! Og rommet holder 25.5C Kotelettsnue! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg fryser! Og rommet holder 25.5C Svineinfluensa much? Endret 25. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tviler. Er vel mer at jeg har litt vel lav forbrenning. Tror jeg er iferd med å bli forkjølet dog. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Yeah, jeg er glad jeg drar i morra så jeg slipper å være i nærheten når det skjer Ikke verst, selv sitter jeg og venter på fløtegratinerte poteter med fløtesaus, og lam til resten av familien. For meg er deres tilbehør hovedretten =D Og etterpå blir det kake Høres da ut som en tidelig middag, men god. Kos deg. Og ja, kom deg langt vekk før bedøvelsen hennes slipper taket. Middagen er ikke ferdig før på lenge Pappa har så vidt begynt. Men jeg nekter å ødelegge apetitten ved å spise noe annet før middag, så derfor venter jeg. Og i kveld skal jeg se Veronica Maggio igjen *glede seg masse* Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg fryser! Og rommet holder 25.5C Har som regel ovnen på 28.9 jeg. Fryser aldri lenger Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg trodde jeg hadde mista Dogmeat, men jeg fikk nettopp beskjed om at han har returnert til Vault 101, og der befant han seg pokker meg også. \o/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg trodde jeg hadde mista Dogmeat, men jeg fikk nettopp beskjed om at han har returnert til Vault 101, og der befant han seg pokker meg også. \o/ Attevar? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg trodde jeg hadde mista Dogmeat, men jeg fikk nettopp beskjed om at han har returnert til Vault 101, og der befant han seg pokker meg også. \o/ Attevar? Fallout 3 Husker jeg gikk rampage i Vault 101 med slegga.. lemlestet alle sammen Endret 25. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fallout 3 ja. Kanskje jeg skal kjøpe med det når 360'en er i hus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg fryser! Og rommet holder 25.5C Har som regel ovnen på 28.9 jeg. Fryser aldri lenger Har som regel en romtemperatur på mellom 15 og 17 grader jeg, året rundt. Alt over blir for varmt og da er det jævlig å sove og å game. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Trives best ved et "parogtjue" selv. Da funker det fint å gå med shorts og t-skjorte inne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal helst ha 20+ inne. Gidder ikke sitte og være kald på hendene i mitt eget hus. Får være grenser på strømsparing Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal helst ha 20+ inne. Gidder ikke sitte og være kald på hendene i mitt eget hus. Får være grenser på strømsparing Agree. Fryse inne er for dumt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg går i shorts og singlet i 15-17 grader både inne og ute og syns det er helt topp temp Ulempen er at jeg blir så ensom, siden folk ikke vil komme inn fordi det er for kaldt for dem, søss har en romtemperatur på litt over 30 grader, minstesøss ligger på like under, de fleste andre jeg kjenner, trenger rundt 25 grader. Jeg får veldig lett hodepine om jeg ikke kommer meg ut av de varme rommene og unnskylder meg med at jeg trenger en røyk Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Begynte ikke og se på W7 prisene før jeg skulle til og bestille nå.... Og alt jeg kan si er 2 ting. FYYYY FAAAEN 3000 spenn?? Og- GLEM DET ! Faen meg scamm fra Microsoft sin side og kreve så mye for et operativsystem. Jeg går heller over til Mac, eller i værste fall piratkopi av XP.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er alltid dyrt å ikke kjøpe OEM. Kjøp heller familiepakken fra amazon. Koster 1100 eller noe pluss moms og da kan du bruke den på flere maskiner. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva er forskjell på OEM og retail da? Bortsett fra prisene. Microsoft Win Ultimate 7 Engelsk, Full, DVD Microsoft Windows 7 Ultimate EN OEM, 64bit Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg går i shorts og singlet i 15-17 grader både inne og ute og syns det er helt topp temp Ulempen er at jeg blir så ensom, siden folk ikke vil komme inn fordi det er for kaldt for dem, søss har en romtemperatur på litt over 30 grader, minstesøss ligger på like under, de fleste andre jeg kjenner, trenger rundt 25 grader. Jeg får veldig lett hodepine om jeg ikke kommer meg ut av de varme rommene og unnskylder meg med at jeg trenger en røyk Samme her. Jeg liker at det er litt under 20 grader. Men en kompis av meg drar det til det ekstreme. Han sitter å gleder seg til vinteren, fordi da kan han ha vinduet på vidt gap, og oppnå en rom temp på 10 grader eller noe(en gamer altså). Endret 25. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg