Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah, jeg er glad jeg drar i morra så jeg slipper å være i nærheten når det skjer :p

Ikke verst, selv sitter jeg og venter på fløtegratinerte poteter med fløtesaus, og lam til resten av familien. For meg er deres tilbehør hovedretten =D

Og etterpå blir det kake :wee:

Høres da ut som en tidelig middag, men god. Kos deg.

Og ja, kom deg langt vekk før bedøvelsen hennes slipper taket.

Middagen er ikke ferdig før på lenge :p

Pappa har så vidt begynt. Men jeg nekter å ødelegge apetitten ved å spise noe annet før middag, så derfor venter jeg.

Og i kveld skal jeg se Veronica Maggio igjen :love:

*glede seg masse*

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg hadde mista Dogmeat, men jeg fikk nettopp beskjed om at han har returnert til Vault 101, og der befant han seg pokker meg også. \o/

Attevar?

Fallout 3

Husker jeg gikk rampage i Vault 101 med slegga.. lemlestet alle sammen :D

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Jeg går i shorts og singlet i 15-17 grader både inne og ute og syns det er helt topp temp :p

Ulempen er at jeg blir så ensom, siden folk ikke vil komme inn fordi det er for kaldt for dem, søss har en romtemperatur på litt over 30 grader, minstesøss ligger på like under, de fleste andre jeg kjenner, trenger rundt 25 grader. Jeg får veldig lett hodepine om jeg ikke kommer meg ut av de varme rommene og unnskylder meg med at jeg trenger en røyk :p

Lenke til kommentar
Jeg går i shorts og singlet i 15-17 grader både inne og ute og syns det er helt topp temp :p

Ulempen er at jeg blir så ensom, siden folk ikke vil komme inn fordi det er for kaldt for dem, søss har en romtemperatur på litt over 30 grader, minstesøss ligger på like under, de fleste andre jeg kjenner, trenger rundt 25 grader. Jeg får veldig lett hodepine om jeg ikke kommer meg ut av de varme rommene og unnskylder meg med at jeg trenger en røyk :p

Samme her. Jeg liker at det er litt under 20 grader. Men en kompis av meg drar det til det ekstreme. Han sitter å gleder seg til vinteren, fordi da kan han ha vinduet på vidt gap, og oppnå en rom temp på 10 grader eller noe(en gamer altså). :D

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...