Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk fokuserer for mye på NWS og NMS :p

Glimti, feiringen var fantastisk!

Først dro vi inn til Trondhjem for å starte så smått på Familien (utestedet til Sveinung), så noen semikjendiser fra rundt om, og noen jeg en gang kjente, men som så steg i de sosiale gradene og siden ikke har hilst på meg engang :p , fikk tapas og så taxi opp til Dødens dal, gikk inn, fant mora og stefaren til Sveinung og Gunnhild, prata litt med de om gamle dager, opplevde en helt fantastisk konsert, jeg har egentlig ikke nok superlativer til å beskrive den, så gå ned til byen igjen, stå utenfor Familien og se ei megakø, oppdage at vi sto på gjestelista og gikk rett inn. Stappfullt og 80-tallsmusikk på høytallerne, følte meg litt utenfor der og da, for jeg var inne med bandet og "kjendiser" alà Margaret Berger, samt en del teknikere og roadies og folk som tror de er noe i Trondhjem, så jeg sto for meg selv og lurte på om jeg bare skulle stikke, siden ingen av venna mine kom seg inn, men ble til at jeg ble der, så kom Sveinung og vi ble ført ned, hvor det bare var spesielle mennesker og venner av Familien som kom inn, og det var ganske stas. Sveinung kjøpte meg øl på huset og jäger-shots til pappa og meg, pappa kom i kontakt med Kenneth Kapstad (trivelig fyr) og ene lydteknikeren deres, som absolutt kunne sine saker, og jeg sto og prata med Sveinung og mimra om gamle dager, Gunnhild kom en tur og jeg fikk bursdagsklem før hu måtte hjem fordi hu følte seg småsyk, og utover det ble bare kvelden bedre og bedre.

Trukke pappa hadde godt av jäger-shottene, eller å styrte en halvliter like etterpå, og han blanda øl og vin som en uerfaren fjortis (gøy å se på), for da vi satt på nattbussen hjem, sovna han og falt av setet sitt :p

Jeg våkna i fin form i formiddag, men pappa hadde så vondt i hodet at vi utsatte hjemreisen to-tre timer, til mine søstres store irritasjon av en eller annen grunn. Tror de skulle ha bilen :p

Lenke til kommentar

Hyggelig å høre. Åssen gikkd et med hånden til søsteren din foresten? leste nettopp gjennom den tråden der du skulle være barnevakt for henne og det forundrer meg at du bryr deg med henne.

Jeg for min del setter forøvrig på ovnen nå. Det blir pizza av typen Big One American Bacon. :D

Lenke til kommentar

Tror det gikk bra, hu er kronisk dopa ned på smertestillende. Ikke at det gjør henne mindre stressa og irriterende. Hu holdt på å fly i strupen på pappa og meg for at vi tok det med ro i stedet for å komme øyeblikkelig tilbake til Orkanger, for hu sku på Samfundet å se Liverpool-kamp på storskjerm eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Kronisk dopet på smertestillende? Kan kansje bli værre med overgangen når det smertestillende går ut. Husker iallefalla t det er vondt med tannopperasjoner når den smertestillende effekten gir seg. men det hadde ingen ting med forbrenning å gjøre da.

Nå blir det snart pizzatid her i huset. :D

Lenke til kommentar
Yeah, jeg er glad jeg drar i morra så jeg slipper å være i nærheten når det skjer :p

Ikke verst, selv sitter jeg og venter på fløtegratinerte poteter med fløtesaus, og lam til resten av familien. For meg er deres tilbehør hovedretten =D

Og etterpå blir det kake :wee:

Høres da ut som en tidelig middag, men god. Kos deg.

Og ja, kom deg langt vekk før bedøvelsen hennes slipper taket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...