Latias Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det nå i kveld klokka 00.00 man skal stille klokka? 03.00 Men jeg kommer til å gjøre det før jeg legger meg. Jeg og. Jeg gjorde det i går kl 14.00 jeg. Jeg gjorde det i fjor jeg. Men så stilte jeg den fremover i mars, og har nå funnet ut at klokka er feil. Så i kveld skal jeg stille den en time tilbake. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da var signatur oppdatert, på grensen til emo^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Go cut yurslef em0!1 Skal du på Tokio Hotel 3.mars eller? Bill er jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjekk! Endret 24. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Go cut yurslef em0!1 Skal du på Tokio Hotel 3.mars eller? Bill er jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjekk! Jeg... Jeg trodde de var døde jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Åja pokker det var sant..da er "egentlig" klokka bare 22:11 nå, da. Synes egentlig det er helt på tryne og stille klokka frem og tilbake. Det er logisk feil. Men men, får jo mer tid i helga, så .. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fett, mangler bare 300 spenn så blir det PS3 Og det er stor sjanse for at de blir sponsa siden jeg ikke har fått noe bursdagsgave enda Og en kar i klassen har to av GTA IV og han har sagt at han skal låne det bort til meg. *glede seg* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Da var signatur oppdatert, på grensen til emo^^ yay! og eg var indirekte med på det! kanskje det hadde vore stilig å farga ytterpunkta i forskjellige fargar? Altså: farge "dag" og "dag", og "ødelegge verden" og "lukte på blomster" Endret 24. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da var signatur oppdatert, på grensen til emo^^ yay! og eg var indirekte med på det! kanskje det hadde vore stilig å farga ytterpunkta i forskjellige fargar? Gratulerer Kanskje litt farger hadde gjort seg, men det for bli i morgen siden nå sier døgnrytmen min at det er på tide å legge seg Good night! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Døde? Nei nei.. http://www.livenation.no/artist/tokio-hotel-tickets Bare ønsketenking tror jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ingen ting er som en kveld med Yes Man og en lass med juuulebrus xD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har spilt og vunnet litt på wreslingspillet nå, men det tar tid å komme inn i. Lenge siden sist jeg spilte wresling merker jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har ikke spilt wrestling siden barneskolen lal :O Det var en sånn wrestler type med kjente rappere elns, DMX eminem osv... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har spilt og vunnet litt på wreslingspillet nå, men det tar tid å komme inn i. Lenge siden sist jeg spilte wresling merker jeg. Veldig gøy spill, bygge rare folk, og designe en egen entre og bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har bare laget et par folk foreløbig, men det er gøy. Kulest å spille med selvdesignede wreslere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har bare laget et par folk foreløbig, men det er gøy. Kulest å spille med selvdesignede wreslere. Yes Sikkert utviklet den creatoren siden sist jeg spilte det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yes Sikkert utviklet den creatoren siden sist jeg spilte det Når spilte du sist? Ingen ting er som en kveld med Yes Man og en lass med juuulebrus xD En fullkommen kveld er når du setter deg i badekaret/boblebadet med en kald cola stående på kanten og vannet tappes og du vet at du kan bli sittende/liggende i flere timer og bare kose deg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yes Sikkert utviklet den creatoren siden sist jeg spilte det Når spilte du sist? Var vel 2005 versjonen til Xbox tror jeg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sikkert noe sånt med meg og. Hadde ikke prøvd til xbox 360 før nå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ingen ting er som en kveld med Yes Man og en lass med juuulebrus xD Julebrus og julebrus ... "Rød julebrus er for søt. Det er for fireåringer." http://www.adressa.no/forbruker/article1397284.ece Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som spiller CoD4 på X-360 her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg