Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ante meg at det var noe feil der ja^^ Humøret mitt svinger fra dag til dag. En dag kan du finne meg på rommet mitt mens jeg tegner planer om hvordan å ødelegge verden, mens den neste dagen finner du meg i veikanten mens jeg lukter på blomster.

Hmm.. Det kunne omtrent gått i signaturen min, trengs vel en opptatering der uansett ^^,

Og nei, jeg har ikke mensen!

Lenke til kommentar

Hehe, det var ikke noen fornermelse til de som prater nynorsk, dere burde være stolte av det språket dere prater. Bare irriterende når jeg må skrive 2 oppgaver istedet for en pga nynorsk. Men jeg er heller ikke intressert i en diskusjon om nynorsk vs. bokmål så vi får heller la det ligge.

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på hvor disse små djevlene kommer fra hele tiden. Dukker en opp på rommet er du til evighet definert slask bare fordi du har utsatt og tømme søppela.

Nei huff, føler meg negativ nå. På tide å se på litt socially akward penguin. Jeg kommer tilbake i bedre humør :D

Edit:

Gjør et tappert forsøk på å legge inn en youtube film.

Se filmen hos Youtube

Får meg alltid i godt humør^^

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
hell zalo ellerno sterkere såpegreier i vasken. ofte de kommer derifra når du først får de :)

Jævlene flyr jo inni zaloflaska da. :wee:

Pleier å sette ut en halvfull boks med mais, og lar den stå i et døgn. Så løper jeg bort og klistrer over plastfolie.

ColdIce: Så sannelig! :fun:

Jim: Hm, nå har jeg dessverre ikke rødvin her i huset. :/

Lenke til kommentar

Googlet bananfluer og et annet tips jeg fant var og ha en kopp med noe råtten frukt i legge plastfolie over koppen som du stikker små hull i. Bananfluene vil visst da komme seg inn men ikke ut. Hvordan de ikke kommer seg ut når de først kommer seg inn ser ikke jeg helt, bortsett fra at de muligens ikke vil ut.

Kan funke bortsett fra at det er litt grose å ha en kopp med råtten frukt i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...