Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Grådig trist Med hjarta på retta staden (eller hvordan det skrives på den forbanna voldtatte versjonen av bokmål)skulle være denne gangen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aleks: Nynorsk = Voldtatt bokmål?!?! L2history Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ante meg at det var noe feil der ja^^ Humøret mitt svinger fra dag til dag. En dag kan du finne meg på rommet mitt mens jeg tegner planer om hvordan å ødelegge verden, mens den neste dagen finner du meg i veikanten mens jeg lukter på blomster. Hmm.. Det kunne omtrent gått i signaturen min, trengs vel en opptatering der uansett ^^, Og nei, jeg har ikke mensen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 de e itnjå som kjæmt å seg sjølv! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yay! det enda ikkje i ein krangel om at ein burde få vekk nynorsken eller at det er fantastisk Takker, aleks Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Huff ble visst fylla i dag å. 2 dagers fylla å dåp i mårra, Visst ikke den her helga går til f så vet ikke jeg. God helg til alle forum tassene:) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, det var ikke noen fornermelse til de som prater nynorsk, dere burde være stolte av det språket dere prater. Bare irriterende når jeg må skrive 2 oppgaver istedet for en pga nynorsk. Men jeg er heller ikke intressert i en diskusjon om nynorsk vs. bokmål så vi får heller la det ligge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg liker nynorsk glad jeg hadde det i norsken Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg liker nynorsk glad jeg hadde det i norsken Skulle egentlig ønske jeg gjorde det jeg og^^, Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vi har to norske skriftspråk; innavl og voldtekt blandt de fører til skrevet dialekt. Det liker vi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg kraftig at bananfluene som er her på kjøkkenet skal oppi whiskyen min hele tiden. Men ellers så er alt greit! 7/10 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hell zalo ellerno sterkere såpegreier i vasken. ofte de kommer derifra når du først får de Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Har alltid lurt på hvor disse små djevlene kommer fra hele tiden. Dukker en opp på rommet er du til evighet definert slask bare fordi du har utsatt og tømme søppela. Nei huff, føler meg negativ nå. På tide å se på litt socially akward penguin. Jeg kommer tilbake i bedre humør Edit: Gjør et tappert forsøk på å legge inn en youtube film. Se filmen hos Youtube Får meg alltid i godt humør^^ Endret 24. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 @DemonFudge: Straks 1337-post jo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Omg, det finnes faktisk brukere med flere poster pr. dag enn meg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg kraftig at bananfluene som er her på kjøkkenet skal oppi whiskyen min hele tiden. Men ellers så er alt greit! 7/10 Et kjerringråd for den slags, skal visst være å sette fram et glass med rødvin med en dråpe zalo i. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Omg, det finnes faktisk brukere med flere poster pr. dag enn meg. Han ble medlem i går og har hora ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Omg, det finnes faktisk brukere med flere poster pr. dag enn meg. men når brukaren har 55 innlegg totalt... er det verkeleg noko å frykte då? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hell zalo ellerno sterkere såpegreier i vasken. ofte de kommer derifra når du først får de Jævlene flyr jo inni zaloflaska da. Pleier å sette ut en halvfull boks med mais, og lar den stå i et døgn. Så løper jeg bort og klistrer over plastfolie. ColdIce: Så sannelig! Jim: Hm, nå har jeg dessverre ikke rødvin her i huset. :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Googlet bananfluer og et annet tips jeg fant var og ha en kopp med noe råtten frukt i legge plastfolie over koppen som du stikker små hull i. Bananfluene vil visst da komme seg inn men ikke ut. Hvordan de ikke kommer seg ut når de først kommer seg inn ser ikke jeg helt, bortsett fra at de muligens ikke vil ut. Kan funke bortsett fra at det er litt grose å ha en kopp med råtten frukt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg