Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dexter er av samme kaliber som Californication. :) Får håpe de ikke melker seriene på samme måte som "Lost" og "Prison Break" ble melket.

Enig, men samtidig så er Dexter en serie som jeg bare vil at skal fortsette og fortsette. Føler et tomrom i meg når slike serier tar slutt :!:

Lenke til kommentar
Dexter er av samme kaliber som Californication. :) Får håpe de ikke melker seriene på samme måte som "Lost" og "Prison Break" ble melket.

Enig, men samtidig så er Dexter en serie som jeg bare vil at skal fortsette og fortsette. Føler et tomrom i meg når slike serier tar slutt :!:

Enig, men dexter greier jo faktisk og holde seg uten å bli dårlig eller kjedelig. Det er jo såklart ikke like bra som sesong 1, men fremdeles dritbra.

Lenke til kommentar

Oh my god.. Gikk inn på linken og fant ut at dette ville se mye bedre ut i fullskjerm, så vi trykker F11 og denne grusomme musikken kommer på headsettet. Nå har i tillegg Google Chrome bestemt seg for at den vil være i fullskjermmodus og nekter å gå ut. Jeg trykker derfor på Tell a friend for å bli kvitt musikken der masse spiss skriking begynte.

Føler meg voldtatt av en internettside.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...