Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Anymore i should wish for christmas: ?

Mark Knopfler – Sailing to Philadelphia, Mark Knopfler – Get Lucky, Melody Gardot – My One and Only Thrill, Van Morrison – Moondance, Coheed And Cambria – In Keeping Secrets of Silent Earth: 3, rolfFa – Partyjoik, Jokke & Valentinerne - Alt Kan Repeteres, Fleetwood Mac - Rumours

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke vi har en hel kortstokk i dette huset heller.

Spiller nå kabal på pcen jeg da. :fun: Men det blir fort kjipt etter en runde eller to.

Er heldigvis opptatt i både lørdag og søndag denne helgen, og jeg håper på en tur på hytta neste helg. Det er stort sett helgene som er kjedelige når man har dårlig nett.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Mark Knopfler – Sailing to Philadelphia, Mark Knopfler – Get Lucky, Melody Gardot – My One and Only Thrill, Van Morrison – Moondance, Coheed And Cambria – In Keeping Secrets of Silent Earth: 3, rolfFa – Partyjoik, Jokke & Valentinerne - Alt Kan Repeteres, Fleetwood Mac - Rumours

Har du spotify? Sjekk ut "Mark Knopfler & Emmeylou Harris -- All the Roadrunning" (albumet), jeg synes det fungerer ganske bra til tider.

Lenke til kommentar

Har du spotify? Sjekk ut "Mark Knopfler & Emmeylou Harris -- All the Roadrunning" (albumet), jeg synes det fungerer ganske bra til tider.

Takk, skal høre på det nå hvis nettet holder seg. :)

Lenke til kommentar

Aha. Da vil jeg anbefale deg å få sjekket det ut. Usikker på om musikken faller i smak, så jeg ville ventet med å sette det på ønskelista.

Andre CDer jeg har skaffet som jeg har hørt en del på (og kan anbefale): "Nils Petter Molvær -- er", "Opeth -- Watershed" og "David Gilmour -- On An Island".

redigert: misforstod posten din litt

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
"David Gilmour -- On An Island"

Dette albumet skuffet meg, husker jeg. Gilmour alene er veldig tamt i forhold til Floyd itself (duh), men hvis man må høre på Gilmour alene så er Live in Gdansk rimelig pen.

Det er vel litt avhengig av hva man forventer. Jeg synes det var et skikkelig avslappende album, deilig å sette det på og drømme seg helt bort. Live in Gdansk er bra det også ja, da får man for så vidt både i pose og sekk (en del Pink Floyd-låter og en del Gilmour-låter).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...