Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er visst det vaultet der faren "min" befinner seg. Fra før av kjenner jeg bare til et vault, og det er jo 101. :|

Far din ekke i noe vault. Har du vært innom radiostasjonen eller riverty city?

Ikke? Ja, har vært innom både radiostasjonen og Rivet City. Fant også faren min sine lydopptak på en plass i nærheten av Rivet City. Nå står det at jeg skal dra til Vault 112, men det ligger jo langt borte fra der jeg befinner meg nå. Spørsmålet er altså hvordan man kommer seg dit. :)

Lenke til kommentar
Det er visst det vaultet der faren "min" befinner seg. Fra før av kjenner jeg bare til et vault, og det er jo 101. :|

Far din ekke i noe vault. Har du vært innom radiostasjonen eller riverty city?

Ikke? Ja, har vært innom både radiostasjonen og Rivet City. Fant også faren min sine lydopptak på en plass i nærheten av Rivet City. Nå står det at jeg skal dra til Vault 112, men det ligger jo langt borte fra der jeg befinner meg nå. Spørsmålet er altså hvordan man kommer seg dit. :)

Nei, man går dit?

Lenke til kommentar

Hm, for å være ærlig husker jeg ikke hvor den basen er, kun tatt det questet en gang og det er et år siden. Men om du ikke har veldig mye mot å bli spoila når det kommer til byer på kartet kan du sjekke ut denne:

falloutwiki - map

Lenke til kommentar
Å skjelle ut familiemedlemmer for brusvalg er jålete; bare sørg for at de passer på å kjøpe din favoritt i tilleg til det de vil ha selv :p

De drikker ikke brus selv en gang, de holder seg til rødvin og Bonaqua, som de alltid kaller farris, men det er jo ikke farris! :p

Lenke til kommentar
Hva gjør folk ikveld da?

Jeg drikker Hansa og ser på Flashforward. Har ikke fått med meg serien før nå så det ble litt maraton. Nå er snart den siste episoden ferdig. Synd . Jeg skulle ventet noen uker til sånn at jeg fikk mer å se på om gangen. :p

Lenke til kommentar
Hva gjør folk ikveld da?

For øyeblikket har jeg litt godteri og tar vel en cola snart. har noe øl også, men finner det ikke så veldig interessangt i kveld. Tror jeg sparer dem til en planlagt tur om et par uker. Blir vel film eller xbox 360 senere. Og jeg burde ha ryddet, men gjør det sikkert ikke. Du da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...