Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Det gjør Jim Carrey også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 WTF vi har ikke hatt Pepsi Max i kjøleskapet siden nyttårsaften for 4 år siden og da ble foreldrene mine nok skjelt ut, de har tatt sjansen igjen nå faen. Cola eier Pepsi! Er noe nsom ikke vil ha i seg sukkeret, slik som meg. Så jeg drikker 2x 1 1\2 litere Pepsi Max om dagen. Det maXer bare dagen det..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 YES! No Fame - No Name er ute av X-Factor! X-Factor er oppskytt. Ikke mange som kunne synge i dette landet, gitt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Han er inne i den simulatoren, bikkja Ah, stemmer, stemmer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er visst det vaultet der faren "min" befinner seg. Fra før av kjenner jeg bare til et vault, og det er jo 101. :| Far din ekke i noe vault. Har du vært innom radiostasjonen eller riverty city? Ikke? Ja, har vært innom både radiostasjonen og Rivet City. Fant også faren min sine lydopptak på en plass i nærheten av Rivet City. Nå står det at jeg skal dra til Vault 112, men det ligger jo langt borte fra der jeg befinner meg nå. Spørsmålet er altså hvordan man kommer seg dit. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Går i fanta free og cola light her. Fanta funker bra på kveldstid siden den er kaffeinfri. Å skjelle ut familiemedlemmer for brusvalg er jålete; bare sørg for at de passer på å kjøpe din favoritt i tilleg til det de vil ha selv Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Du skal til Vault 112, bare fast travel til nærmeste plass og gå derfra Du må inn i en garasje eller noe for å komme videre inn. Edit: Jaaa, mamma gav meg fjernkontrollen! Endret 23. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er visst det vaultet der faren "min" befinner seg. Fra før av kjenner jeg bare til et vault, og det er jo 101. :| Far din ekke i noe vault. Har du vært innom radiostasjonen eller riverty city? Ikke? Ja, har vært innom både radiostasjonen og Rivet City. Fant også faren min sine lydopptak på en plass i nærheten av Rivet City. Nå står det at jeg skal dra til Vault 112, men det ligger jo langt borte fra der jeg befinner meg nå. Spørsmålet er altså hvordan man kommer seg dit. Nei, man går dit? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 YES! No Fame - No Name er ute av X-Factor! X-Factor er oppskytt. Ikke mange som kunne synge i dette landet, gitt. Det jeg har prøvd å si en stund. Chand har litt skills igrunn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke? Ja, har vært innom både radiostasjonen og Rivet City. Fant også faren min sine lydopptak på en plass i nærheten av Rivet City. Nå står det at jeg skal dra til Vault 112, men det ligger jo langt borte fra der jeg befinner meg nå. Spørsmålet er altså hvordan man kommer seg dit. Hm, for å være ærlig husker jeg ikke hvor den basen er, kun tatt det questet en gang og det er et år siden. Men om du ikke har veldig mye mot å bli spoila når det kommer til byer på kartet kan du sjekke ut denne: falloutwiki - map Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Å skjelle ut familiemedlemmer for brusvalg er jålete; bare sørg for at de passer på å kjøpe din favoritt i tilleg til det de vil ha selv De drikker ikke brus selv en gang, de holder seg til rødvin og Bonaqua, som de alltid kaller farris, men det er jo ikke farris! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Smith Casey's Garage, Sidious. Er ikke så veldig langt unna Tenpenny Tower. Eller, et stykke unna, men det går helt greit å løpe derfra. Edit: Med mindre du har noe som er nærmere igjen da. Endret 23. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg mener det, slett det! Altså, jeg tar ikke noen skade av at det er oppe, men av andre grunner kan dere la være. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har sett Zero Punctuation? En spill anmelder som trekker fram de negative sidene med forskjellige spill på en humoristisk måte^^ Jeg syns det er genialt Link til ZP Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør folk ikveld da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jenter, seriøst.. Fem innlegg forsvant, brukerne det gjelder vil bli kontaktet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har sett Zero Punctuation? En spill anmelder som trekker fram de negative sidene med forskjellige spill på en humoristisk måte^^ Jeg syns det er genialt Link til ZP Sett stort sett alt som har kommet, unntatt de fem siste episodene. *sette på* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ser på Zero Punctuation Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør folk ikveld da? Jeg drikker Hansa og ser på Flashforward. Har ikke fått med meg serien før nå så det ble litt maraton. Nå er snart den siste episoden ferdig. Synd . Jeg skulle ventet noen uker til sånn at jeg fikk mer å se på om gangen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør folk ikveld da? For øyeblikket har jeg litt godteri og tar vel en cola snart. har noe øl også, men finner det ikke så veldig interessangt i kveld. Tror jeg sparer dem til en planlagt tur om et par uker. Blir vel film eller xbox 360 senere. Og jeg burde ha ryddet, men gjør det sikkert ikke. Du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg