Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som kan forklare hvordan wave funker. Om det er et vanlig sosialt nettsamfunn osv, ligner det mest på face eller twitter? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Akkurat når jeg leste denne er det en reportasje fra X-Games på TV2 sporten Så dette jeg og, var det X-Games i Oslo? Jepp, i Oslo Sprektrum Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er vel ute av trening tror jeg Lenge siden du har trengt å praktisere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gaah, at jeg gikk glipp av det da! Er det helt ferdig? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gaah, at jeg gikk glipp av det da! Er det helt ferdig? Om ikke nesten. Vet ikke helt, sjekk på Spektrum sine nettsider Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lenge siden du har trengt å praktisere?Sort of. Som alt som er verd å kjempe for så "er det komplisert". Gidder ikke gå inn på detaljene akkurat nå. Er som sagt "komplisert". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Tenk at disse x-folkene får betalt millioner for å knuse armer og bein og kneskåler og håndledd mange ganger i året. Så en sånn kar på Made på MTV, ei jente som ville lære BMX og hadde en x-games kar som lærer. Han dro vekk for å delta i en konkurranse, og tryna så hardt at hånda bare hang fast i huden. Blæh. Endret 23. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 sove sove sove nå. skal til trondheim i morra kjøpe seng og skrivebord.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er egentlig dette X-factor greiene? Idol med nytt navn? Burde ikke Norge snart gå lei av å se random normenn bli "kjente" for å synge liste-pop. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 x-factor er idol med nytt navn. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan kommer man seg til Vault 112 (?) i Fallout III? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er egentlig dette X-factor greiene? Idol med nytt navn? Burde ikke Norge snart gå lei av å se random normenn bli "kjente" for å synge liste-pop. Enda en som har skjønt det Idol, x-factor etc er oppbrukt! Norge og tvserier Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bra folk er enige, grusom framføring av Smells like teen spirit forresten. Direkte motbydelig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bra folk er enige, grusom framføring av Smells like teen spirit forresten. Direkte motbydelig. Chand er egentlig det eneste som duger, igrunn så fatter jeg ikke hvorfor jeg har på tv'en når jeg sitter med kvalitet på øret xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fjernkontrollen ligger utenfor rekkevidde så jeg er doomed med X-factor så lenge det varer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fjernkontrollen ligger utenfor rekkevidde så jeg er doomed med X-factor så lenge det varer Det går an å flytte på seg. Bare et protip fra en gammel ringrev. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Godstolen med dyne og pc, kan være min bestevenn samtidig som min værste fiende. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmm. Jeg er trøtt. Kansje jeg burde komme meg i seng før midnatt for en gangs skyld? Av en eller annen grunn blir døgnrytmen min helt feil, hele tiden... Lurer på om det er helgene som ødelegger alt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Alene hjemme, nede i stuen, med spotify med forholdvis gode høytalere på pc-en gamlingene har her nede, på 37 tommers skjerm!, mens jeg har bærbaren, og chiller i en varm stue + at jeg har brus, what more can i want on an fredags kveld! Endret 23. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Chand er egentlig det eneste som duger, qft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg