Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Idag har det vært så mange kanongode jenter i x factor at de no name-syngegutta kan ta seg ei bolle. Indeed! Men de The Johnsons Sisters var lavmål Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men hun ene er veldig pen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gi dere, beat for beat eier x-factor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gi dere, beat for beat eier x-factor. En hver som har noe mellom øra vet at du taler sannhet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nja, Ivar Dyrhaug vs Charlotte Thorstvedt = 0-1 i min verden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nja, Ivar Dyrhaug vs Charlotte Thorstvedt = 0-1 i min verden. I min også! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fy faen så dårlig "gullrekka" er om dagen. Er jo bare svenske låter og tørr humor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nja, Ivar Dyrhaug vs Charlotte Thorstvedt = 0-1 i min verden.Tits and ass kan jeg få andre steder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bare å slenge på en Monty Python collection boks så har man hele kvelden dekket. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg sier dere ikke imot. Men karaokekveld med så mange rosende kommentarer at det er til å bli kvalm av, kommer aldri til å bli bedre enn beat for beat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi har alle hørt uttrykket "Å måtte velge mellom pest eller kolera". Det jeg lurer på er hva av de som er farligst? Gitt at vi er i Norge eller et annet utviklet land med tilgang til moderne legehjelp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi kan jo sammenligne: In its most severe forms, cholera is one of the most rapidly fatal illnesses known, and a healthy person's blood pressure may drop to hypotensive levels within an hour of the onset of symptoms; infected patients may die within three hours if medical treatment is not provided.[1] In a common scenario, the disease progresses from the first liquid stool to shock in 4 to 12 hours, with death following in 18 hours to several days, unless oral (or, in more serious cases, intravenous) rehydration therapy is provided.[3][4] When a flea bites a human and contaminates the wound with regurgitated blood, the plague carrying bacteria are passed into the tissue. Y. pestis can reproduce inside cells, so even if phagocytosed, they can still survive. Once in the body, the bacteria can enter the lymphatic system, which drains interstitial fluid. Plague bacteria secrete several toxins, one of which is known to cause dangerous beta-adrenergic blockade. Y. pestis spreads through the lymphatics of the infected human until it reaches a lymph node, where it stimulates severe haemorrhagic inflammation that causes the lymph nodes to expand. The expansion of lymph nodes is the cause of the characteristic "bubo" associated with the disease. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vet at folk er antifacebook her. Men hva faen skjer med news feed? Sier meg enig, makan til uoversiktelig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vet at folk er antifacebook her. Men hva faen skjer med news feed? Sier meg enig, makan til uoversiktelig. +1, facebook går i en feilretning nå synes jeg :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Finnes det en måte å skru dette av? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Finnes det en måte å skru dette av? Ikke godt å si, det er jo Facebook Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Xtra servietter, xtra øl, xtra pizza, xtra hvitløksbaguetter osv. Haha. Den tenkte jeg ikke på. Det gjelder å være kreativ skjønner jeg Ingen årsak. Det er nok mange bokstaver som kan bli vanskligere. Men overasker meg at du ikke er kreative selv du som er småbarnsforeldre. Da gjelder det jo å ha kreativiteten i orden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Akkurat når jeg leste denne er det en reportasje fra X-Games på TV2 sporten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ingen årsak. Det er nok mange bokstaver som kan bli vanskligere. Men overasker meg at du ikke er kreative selv du som er småbarnsforeldre. Da gjelder det jo å ha kreativiteten i orden.Jeg er vel ute av trening tror jeg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Akkurat når jeg leste denne er det en reportasje fra X-Games på TV2 sporten Så dette jeg og, var det X-Games i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg