Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 No fame - no name er direkte tragiske på X-Factor, ødelegger en så fantastisk låt som Help Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 No fame - no name er direkte tragiske på X-Factor, ødelegger en så fantastisk låt som Help De er ikke særlig gode til å synge, men synes versjonen deres var mer eller mindre helt OK. Litt morsom. De lager litt show. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja det der var flaut å høre på. Jeg ser mest på fordi jeg har crush på programlederen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 No fame - no name er direkte tragiske på X-Factor, ødelegger en så fantastisk låt som Help De er ikke særlig gode til å synge, men synes versjonen deres var mer eller mindre helt OK. Litt morsom. De lager litt show. Det var jo ikke et snev av noe bra! Ikke noe "X-factor" her i gården! De suger loddrett ut! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tok akkurat en kald Dr. Pepper ut av kjøleskapet. Nå blir det Fallout III for alle penga. <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Allright Sidious, henger meg på den. Ikke brusen da, den smaker ikke noe særlig godt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 DemonFudge: Do it. Just do it. Hatet Dr. Pepper da jeg smakte den for første gang for flere år siden, men nå har jeg faen meg blitt avhengig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Syns både den og Cherry Coke (på boks) er godt, jeg. Drar alltid med meg noen bokser fra Ultra når jeg går forbi. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Beat for beat outranker X-factor lett. Eneste fyren worth watching er han indiske trønderen. Enig med bytex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I dag kjøpte jeg bare ting på P på butikken. Pizza, pils og pistasjnøtter. Lurer på om jeg skal lage en egen utgave av alfabet-dietten for meg selv. Gruer meg til jeg kommer til X da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Høres veldig fornuftig ut av han i tilfelle. Da har han gjort noe positivt for samfunnet. Skulle gjerne betalt for å høre på ham siden det er såpass lite. Håper bare for han del at han får mer sukksess enn ved det vørste foredraget sitt i Canada der folk kastet sko utenfor byggningen han oppholdt seg i. Tok akkurat en kald Dr. Pepper ut av kjøleskapet. Nå blir det Fallout III for alle penga. <3 Coca-cola her. Og Kansje Transformers på xbox 360 senere. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vet at folk er antifacebook her. Men hva faen skjer med news feed? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 L5r4: Gled deg til du kommer til E :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 L5r4: Gled deg til du kommer til E :!: Da er det kanskje på tide å finne frem de gamle remix-albumene mine. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vet at folk er antifacebook her. Men hva faen skjer med news feed? Kast FB. Møkkaside! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 I dag kjøpte jeg bare ting på P på butikken. Pizza, pils og pistasjnøtter. Lurer på om jeg skal lage en egen utgave av alfabet-dietten for meg selv. Gruer meg til jeg kommer til X da Xtra servietter, xtra øl, xtra pizza, xtra hvitløksbaguetter osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 News feeden er fuck'd, skjønner ikke en drit av hva som skjer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Xtra servietter, xtra øl, xtra pizza, xtra hvitløksbaguetter osv. Haha. Den tenkte jeg ikke på. Det gjelder å være kreativ skjønner jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Idag har det vært så mange kanongode jenter i x factor at de no name-syngegutta kan ta seg ei bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg