After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *rekke opp begge hendene*. Ahhhh. Fredag, chille med et par pils og se på TV. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Jepp men blir nok et par øl likevel,. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Dette er et fint sted å stille det spørsmålet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Japp, blir også alene hjemme noen timer, lillesøss sover hos besteforeldrene sine, og mamma og stefaren min skal på konsert Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Jepp men blir nok et par øl likevel,. Har et par sixpack stående her så kansje jeg tar en øl eller to eller tre og setter meg med en film eller noe. Men det blir langt ifra noen fyllekveld. Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Dette er et fint sted å stille det spørsmålet. Følger du signaturen din nå er seriøs eller er du ironisk? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen andre som skal holde seg hjemme i kveld istedefor å være ute på pub eller fest? Yupp, drikke meg dritings på te og honning:D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Med eller uten blandevann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har et par sixpack stående her så kansje jeg tar en øl eller to eller tre og setter meg med en film eller noe. Men det blir langt ifra noen fyllekveld.Forskjell på fyllekveld og på å ta et par pils. Desverre så ser det ut som ikke alle er klar over den forskjellen. Folk burde lære ungene sine å drikke synes jeg. Lære de god alkoholkultur. Slik alkoholloven i norge er så bidrar den til økt misbruk tror jeg. I Skien i sommer så skulle det være matfestival. Det ble stort oppstyr fordi de hadde planer om å servere vin og øl. Det kan man ikke ha noe av mente KrF sine bystyrerepresentanter. Det ville jo være barn tilstede. Men er ikke det et argument FOR å servere øl og vin? Lære ungene at alkohol ikke bare er noe å drikke seg full på, men kan være en positiv del av en kulturell opplevelse og et godt måltid.Slik det er nå så kobler folk bare alkohol med brune buler, byturer og grøftefyll. Nei vi må få alkoholen tilbake i mediebildet i en positiv kontekst slik at vi kan bryte ut av denne syklusen. Nå ser man jo nesten aldri at folk tar seg et glass øl eller vin på TV hvis det er i en tid der unger kan se. Hva fører det med seg? Jo, det forsterker inntrykket av at alkohol=fyll. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan har du tenkt å få gjennomført dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan har du tenkt å få gjennomført dette?Aner ikke. Jeg er ide-mann jeg. Ikke den som skal få det gjennom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvem skal det da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Prøvekaninen så klart. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 kanin33 du tenker på nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Prøvekaninen er en som tester ting. Kan være hvem som helst. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Følger du signaturen din nå er seriøs eller er du ironisk? Jeg forstod ikke greia. Men jeg er veldig sjelden seriøs. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ▲ ▲ ▲ Tror jeg skal spille et eller annet, kanskje opf2, prøve å klare bana! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er selvsagt Bush som skal få planen L4r5 lanserte ut i livet ved å innspirere folk. Eller gikk dere glipp av denne: Så synd at jeg ikke befinner meg i texas nå. Om noen dager kan du få motivasjon av et heldagskurs med Bush og det for bare fem dollar: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6830950 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Høres veldig fornuftig ut av han i tilfelle. Da har han gjort noe positivt for samfunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg