Fisk1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Datafolk er bare oppe om natta, her er det bare tards som ikke har noe annet å gjøre. *gjesp* Haha, åja, går det ikke ann å være begge deler altså? :!: Correctomundo (: Tror IT-folk er litt sånn. Haha, i sta var *sett inn navn på stor PC-produsent* her for å levere en haug med mini-PCI-WLAN-kort, og så ringte han til en annen fyr innad i selskapet, og kom med setningen "nei nei, ikke vær kjip nå, skrap ut sanda av vaginaen og prøv igjen" xD Hehe, ja. Sitter og vokter i IT-tjenesten på skolen min atm jeg, så... Faen for noen folk "Stor PC-Produsent" sender ut da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er skikkelig fantastisk, og jeg ble bare kjempeglad. Pappa tilbød seg tilogmed å være med når jeg blekker DSOTM-prismen på armen min. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Haha, i sta var *sett inn navn på stor PC-produsent* her for å levere en haug med mini-PCI-WLAN-kort, og så ringte han til en annen fyr innad i selskapet, og kom med setningen "nei nei, ikke vær kjip nå, skrap ut sanda av vaginaen og prøv igjen" xD Spør du meg så høres det veldig ut som IT-Avdelingen på Øvre Eiker Kommune :!: Det er skikkelig fantastisk, og jeg ble bare kjempeglad. Pappa tilbød seg tilogmed å være med når jeg blekker DSOTM-prismen på armen min. Koslig, dessuten så er Pink Floyd nice det også! Endret 31. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hurra, jeg har en flunkende ny pakke Petterøe's 3 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hurra, jeg har en flunkende ny pakke Petterøe's 3 Grodd på deg masse skjegg og kjøpt sjøl nå ell? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hurra, jeg har en flunkende ny pakke Petterøe's 3 Grodd på deg masse skjegg og kjøpt sjøl nå ell? Ja, faktisk. Kommer inn overalt, får kjøpt hva som helst Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvi jeg har skjegg så blir jeg spurt på polet, eller ikke nå lenger, men ikke så lenge siden. Tror jeg er slik 17åring som har spart skjegg hele livet sikkert ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har kjøpt øl og røyk på en butikk i sentrum en god stund nå (sensurerer navnet, fordi jeg er engstelig for at biril skal si ifra) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Biril burde bare si i fra til alle butikkene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Biril burde bare si i fra til alle butikkene. Hysj! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, faktisk. Kommer inn overalt, får kjøpt hva som helst du ser ikke akkuratt 17 ut heller da... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg kjenner de fleste på butikken her i nærheten at jeg får bursdagsgaver fra dem og sånn. Så å kjøpe røyk bare.. Skjer ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har kjøpt øl og røyk på en butikk i sentrum en god stund nå (sensurerer navnet, fordi jeg er engstelig for at biril skal si ifra) Mann, hadde jeg ville ha sagt ifra så hadde jeg gått rundt til de forskjellige butikkene med et bilde av deg og sagt at denne personen har fått kjøpt øl og røyk i lang tid og er under 18 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ja, faktisk. Kommer inn overalt, får kjøpt hva som helst du ser ikke akkuratt 17 ut heller da... Sant nok Jeg har blitt kalt 25 år gammel faktisk ^^ @ b-real: Men så energisk er du ikke Endret 31. januar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Da står kjeksene i ovnen, dog, jeg åt opp deig for 4 stk. Skamgodt Det dufter godt Endret 31. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette er visst emo ifølge noen av guttene i klassen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Klassen din har røykt ting de ikke burde. EDIT: Jeg har samme skoene som hun der nederste. Endret 31. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det feil av meg å ikke gidde å si noe ettersom de aldri vil få noe inn i krabbehjernene sine uansett? Søtt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg