Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig, men nå har jeg i flere måneder fått connections problems hver eneste fokkings gang jeg joiner en server, så har sluttet for øyeblikket! Snakket med en fyr fra steam support, selv han har etter mange forsøk ikke klart å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er litt enig i det, men det jeg er litt misfornøyd med er hvor lite gratismateriale valve har laget til L4D. De lovte masse, men har ikke gitt ut no særlig. Og 450kr for et spill det tar 4timer å spille gjennom er ikke helt riktig. L4D er et nesten helt rendyrka multiplayerspill; og da kan man ikke se bare på tiden det tar å rase gjennom det første gangen. Det går tilogmed klart fram i beskrivelsen på steam + linkene med annmeldelser. Forventer man mange titalls timer med singleplayerunderholdning fins det andre spill. Jeg er enig i at prisen er litt småstiv; men som alt annet på steam: er man litt glup og venter så faller prisen fort. Jeg fikk det for 22.5€. Det er skrevet endel intressant om prissetting på spill etter braksuksessen Valve hadde med L4D til halv pris; på en uke omsatte de for mer enn ved lansering - på et spill som var et år gammelt. Realistisk sett så kan man kun forvente at bugs blir rettet, ikke ekstra innhold. Spill som har en brukbar mengde multiplayerspillere krever også at utnyttbare feil blir rettet, for å holde på spillerne. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig, men nå har jeg i flere måneder fått connections problems hver eneste fokkings gang jeg joiner en server, så har sluttet for øyeblikket! Snakket med en fyr fra steam support, selv han har etter mange forsøk ikke klart å hjelpe meg. Har igrunn akkurat det samme problemet. Connection Problem nesten hver eneste gang jeg joiner en server, kun 2-3 minutter ut i spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 "bøyer meg i støvet" Bow down, bow down to the king, the king of kings! *spille motorhead i bakgrunnen* Hadde vært artig med litt l4d, men jeg hakke spilt det siden tg og jeg tviler på at jeg hadde vært like god om jeg ikke spilte sammen med bazukh. Vi har en helt egen måte å samarbeide på siden vi har spilt det så mye. Alt vi gjorde en periode. Jobbe -> hjem fra jobb -> kverke zombier. Jeg er enig i at prisen er litt småstiv; men som alt annet på steam: er man litt glup og venter så faller prisen fort. Jeg fikk det for 22.5€. Jeg ville ha spillet i hånda med en gang det kom ut, så jeg ga fullpris i butikken. Men det er ikke at det ikke kom masse ekstramateriale som irriterer meg, det som irriterer meg er at Valve lovte oss masse ekstramateriale. Hadde de ikke gjort det ville jeg ikke brydd meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skriver ønskeliste til jul, gøy! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skriver ønskeliste til jul, gøy! Holy shit, det var tidlig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Endelig helg. <3 <3 Det blir nok en del Fallout 3, og muligens en film i kveld. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hurra, endelig klarte banken/posten å somle frem noen papirer jeg skal underskrive.. Passer meg bra at de kom i dag, for godt mulig jeg skal innom det lokale kjøpesenteret, der det finnes en postkasse.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fallout 3 ja, nesten så jeg har lyst til å spille det igjen føler jeg. Muligens starte på nytt og være litt ev0l denne gangen. Men jeg vet jo at jeg ikke har samvittighet til det da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kanskje jeg skal game litt fallout ja. Det var en god ide. Da slipper jeg å tenke så mye. Tanker er ikke alltid menneskets beste venn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fallout 3 ja, nesten så jeg har lyst til å spille det igjen føler jeg. Muligens starte på nytt og være litt ev0l denne gangen. Men jeg vet jo at jeg ikke har samvittighet til det da. Jeg blir alltid slem i fallout uansett hva jeg gjør. Spillet nekter å la meg være snill. Eller kanskje det er psyken min? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Er nok psyken. Jeg ville være slem i KoToR, men neida. Det går i ca 3 min, så blir jeg veldig "AWWW, kan da ikke gjøre sånt!" Og jeg trives merkelig nok i Megaton, så det er synd det med sprenging av den byen føler jeg. Men Tenpenny Tower er jo nice det også da. Nå mangler jeg jo også achievments man får når man er ond, så hmmmm. Endret 23. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg var både snill og slem i fallout. Husker at han ene fyren i den første byen man kommer til ikke ville være med meg fordi jeg hadde for høy karma. Kanskje jeg også skal ta det frem igjen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hahaha. Alle ville plutselig spille Fallout 3. Jeg har vurdert å blåse Megaton til himmels, men har ikke hatt hjerte til det. Jeg er nok for snill, jeg også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har kjøpt nytt spill til xbox 360. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvilke da?; Fallout 3, ja. Har over 100 timer med deT:P har også alle dlc-ene, + 2 fallout 3 kopier til PC, kjøpt, og en kopi for xbox 360! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tror jeg var borti 240 timer med det på siste save. Phew. Men, tror jeg sparer det til jeg virkelig har lyst til å prøve det igjen. Får nøye meg med Generals Zero Hour idag gitt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Anbefaler forresten modden "Cube EXperimental" til fallout 3, en av de beste moddene jeg har sett, så bra at den burde slippes som en DLC, Er en quest mod! Også har den en utrolig bra "voice acting" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er nok psyken. Jeg ville være slem i KoToR, men neida. Det går i ca 3 min, så blir jeg veldig "AWWW, kan da ikke gjøre sånt!" Og jeg trives merkelig nok i Megaton, så det er synd det med sprenging av den byen føler jeg. Men Tenpenny Tower er jo nice det også da. Nå mangler jeg jo også achievments man får når man er ond, så hmmmm. Jeg sprenger megaton uansett HVER eneste gang jeg spiller flalout 3. Sist prøvde jeg virkelig å ikke gjøre det, men det ekke så lett. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper alle dere som har brukt så mye tid på Fallout 3 har brukt nesten like mye tid på Oblivion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg