Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør folk idag da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva gjør folk idag da? Ser på flashforward og vurderer om jeg skal ta en tur og kjøpe noen øl eller bare sløve uten noen ting. Ja og så sitter jeg og skriver på en klage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Drikker cola, spiller WoW, hører på rap fra 90-tallet og venter på at klokka skal bli ni og Null$katte$nylterne begynner å spille ^^ Vel, de begynner vel ikke før ti-elleve tenker jeg, men, men Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Akkurat kommet hjem jeg. Trene litt nå, så skal jeg begynne på middagen. Blir fiskekaker med poteter og revede gulerøtter idag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Endelig har jeg fått briller, så jeg slipper det herket med og ta på linser hver gang jeg vil se noe! Forresten, hvor er den "lag meg en juleavatar" tråden eller hva den het? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Endelig har jeg fått briller, så jeg slipper det herket med og ta på linser hver gang jeg vil se noe! Forresten, hvor er den "lag meg en juleavatar" tråden eller hva den het? http://www.google.no/search?q=site%3Adisku...no+avatartrådenFørste treff. Det er ikke bare for juleavatarer da. Det er for avatarer generelt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lars, hvem skriver du klage til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lars, hvem skriver du klage til?Sender deg PM Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt lyst på L4D jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt lyst på L4D jeg. Har lyst på 1DmkIV jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt lyst på L4D jeg. Get it. It's awesome. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt lyst på L4D jeg. Get it. It's awesome. Jau, får se hva jeg gjør...iallefall først vente på at GTA-expantion tingen skal komme ifra play.com, kommer vel i neste uke =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jau, får se hva jeg gjør...iallefall først vente på at GTA-expantion tingen skal komme ifra play.com, kommer vel i neste uke =) Kunne kanskje være en ide og vente til L4D2 kommer ut også. Tviler på at spillet er revolusjonerende forskjellig fra eneren, men det kan likevel være et steg opp. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gleder meg veldig til left 4 dead 2! Noen som har sett den nyeste "cinematic traileren" den er rå! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ikke spist siden rundt 09-09.30. Grisesulten. En helt ny Dr Oetker Casa Di Mama: Trio di Carne står klar i ovnen. Jeg gleder meg - dette blir den ultimate spiseropplevelse. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har ikke spist idag i det hele tatt! Bare drukket brus, igår var det eneste jeg spiste fjordland, med kjøttkaker, poteter, og brunsaus, igrunn ganske lite mat! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Observerte en rar fyr på bussen idag. Han kranglet høylydt med seg selv på vei til bussholdeplassen, klarte å holde seg relativt stille fram til han fikk satt seg bakerst, og så begynte han å snakke med seg selv igjen. Når bussen måtte stoppe for en bil som brøt vikeplikten begynte han å kjefte opp bilen, samtidig som han kranglet med seg selv. Man ser mye rart på bussen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gleder meg veldig til left 4 dead 2! Noen som har sett den nyeste "cinematic traileren" den er rå! Hakke sett og jeg trur helt ærlig det blir L4D med andre karakterer, andre brett og muligens bittelitt bedre karakterer. Jeg skal kjøpe spillet, men jeg synes virkelig valve kunne gitt det ut som ekstramateriale til eneren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Joda, men left 4 dead 2 kunne ikke blitt gjort som ekstra materiale, den er alt for forbedret i grafikk osv for det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Joda, men left 4 dead 2 kunne ikke blitt gjort som ekstra materiale, den er alt for forbedret i grafikk osv for det! Så grafikken er bedre? I videoene jeg har sett så den egentlig ganske identisk ut. Men zombiekverking med kongegrafikk hadde eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg