dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Angrer på at jeg kjøpte Nokia N73. Og irriterer meg at min gamle SE K610i havnet i vaskemaskinen. Det var den beste telefonen jeg har hatt i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sum trekk: 7649 Æsj, teit lønning! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sum trekk: 7649 Æsj, teit lønning! Glemt å levere skattekortet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Glemt å levere skattekortet? Har levert jeg. Trekt 20% skatt + masse annet piss Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er masse annet piss? Jeg rakk ikke levere i tide, så ble 50% skatt på den lønninga. Morsomt det, med en allerede ganske skakkkjørt økonomi Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Glemt å levere skattekortet? Er jo umulig å forstå noe av disse forjævlige tabellkortene når man skal prøve å bestille da.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg rakk ikke levere i tide, så ble 50% skatt på den lønninga. Morsomt det, med en allerede ganske skakkkjørt økonomi Jeg har jobbet to dager i januar. Med 50% trekk i tillegg blir det sikkert mye penger ut av det... Jeg har vel 3k til gode da. *håpe jeg husker riktig* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er masse annet piss? Jeg rakk ikke levere i tide, så ble 50% skatt på den lønninga. Morsomt det, med en allerede ganske skakkkjørt økonomi Trekk timer, trekk forskudd, kantinetrekk, utvilklingsfond :\ Hadde det ikke vært for bonus hadde jeg hatt utbetaling på 803kr Økonomien min begynner å bli god da^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) NgZ: Jeg ringte bare, jeg, så sendte dama noe til meg. Funka greit det. Wee, blir 3 vakttimer på meg neste uke, som vil si at jeg får 450,- ekstra neste lønning. Pluss de 5 timene jeg har fra før denne måneden.. Blir jo nesten 1k ekstra neste lønning Pepsico: Aha, i see.. Men ja, du begynner jo å få skummelt mye penger nå, gjør du ikke? Var vel snakk om 70k elns for noen uker siden? :---D Endret 31. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kjedelig. Venter på at vi skal se ferdig filmen...så jeg kan dra hjem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg husker jeg glemte å levere skattekortet mitt da jeg jobba back in 06. 50% skatt på 45k >< Jævlig irriterende : < Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Flybillett til Oslo og The Cure bestilt. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ser ut som det er mye datafolk som sitter og chatter her på dagtid? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Pepsico: Aha, i see.. Men ja, du begynner jo å få skummelt mye penger nå, gjør du ikke? Var vel snakk om 70k elns for noen uker siden? :---D Nah, nærmer seg. Cash har jeg ca 25k, men har stående gjeld til en hele masse tusen. Både til statlig og venner konto - 24500 gjeld staten - 25000 gjeld kompis - 17500 Men gjeld tar tid Endret 31. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ikke annet å gjøre. Gruppa mi ser ikke ut til å forstå at om vi ikke gjør oppgaven, så får vi ikke ta eksamen. Jeg har gjort min jobb, kodinga. De skulle ta bilder og finne informasjon. De har 4-5 bilder eller noe. -,- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Åhåhååå, lykke. For noen dager siden tok jeg en chat med mamma om min planlagte ribbeins-tatovering på høyre side av kroppen (karibisk tema) som skal symbolisere henne og det hun har tilfrt livet mitt, og hun skal hjele meg å bestemme hva det skal være, og hun fikk tårer i øynene for at jeg tenkte snn med det, og ja! Hun har faktisk endelig forstått at tatoveringer og piercinger er en livsstil jeg har valgt meg. Og så i går, på vei opp i kattehuset, fortalte jeg pappa om tatoveringen til mamma, og at jeg ikke ville tatovere noe norskt på meg, for jeg bor i Norge, og jeg skal gjøre det hele livet mitt, det er språket mitt og så videre, og det ville det vært uansett hvem pappa var eller hvor han var fra, men at en av tingene med ham som har satt seg hos meg var musikken og fortalte at jeg skal tatovere DSOTM-coveret til Pink Floyd på armen og s bygge på den den dagen pappa dør. Pappa ble kjemperørt og syntes det var dødskult. Jeg er så glad for at foreldrene mine FORSTÅR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ser ut som det er mye datafolk som sitter og chatter her på dagtid? Datafolk er bare oppe om natta, her er det bare tards som ikke har noe annet å gjøre. *gjesp* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ser ut som det er mye datafolk som sitter og chatter her på dagtid? Correctomundo (: Tror IT-folk er litt sånn. Haha, i sta var *sett inn navn på stor PC-produsent* her for å levere en haug med mini-PCI-WLAN-kort, og så ringte han til en annen fyr innad i selskapet, og kom med setningen "nei nei, ikke vær kjip nå, skrap ut sanda av vaginaen og prøv igjen" xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Var egentlig bare måten det ble sagt på. Var bare vakkert :--D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg