Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jo. Trykker man på knappen, går man av. Evt. sier ifra til bussjåføren at man trykte feil, men jeg satt så langt bak at det blei uaktuelt.

Hvor i alle dager er det du bor? :p trykker man feil er det da bare å late som ingenting så kjører den videre...

Det jeg pleier også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tøs!! Er du her i dag? :)

Har dere fått spørsmål om dere har en praksisplass i det siste? xD

Fikk nettopp en telefon av en elev fra Drømtorp VGS om det det var en ledig praksisplass her xD

Hei rektumet mitt <3

Sjefen har hatt intervju med et par stykker som søker praksisplass, men ikke hørt noe mer rundt det.

Godt mulig vi tar inn en, muligens begge.

Lenke til kommentar
Jo. Trykker man på knappen, går man av. Evt. sier ifra til bussjåføren at man trykte feil, men jeg satt så langt bak at det blei uaktuelt.

Hvor i alle dager er det du bor? :p trykker man feil er det da bare å late som ingenting så kjører den videre...

Man KAN, men det er jo ikke høflig.

Lenke til kommentar
Tøs!! Er du her i dag? :)

Har dere fått spørsmål om dere har en praksisplass i det siste? xD

Fikk nettopp en telefon av en elev fra Drømtorp VGS om det det var en ledig praksisplass her xD

Hei rektumet mitt <3

Sjefen har hatt intervju med et par stykker som søker praksisplass, men ikke hørt noe mer rundt det.

Godt mulig vi tar inn en, muligens begge.

jeg er ditt flygende rektum :) <3

jau, ok :) Ble smått overrasket over at en fra Drømtorp skulle ringe hit seh :p

Lenke til kommentar

Man KAN, men det er jo ikke høflig.

Nei det er sant, men hadde deg skjedd på en buss her i Oslo, at noen hadde enten ropt eller gått fram Og sagt unnskyld fordi man trykket stoppknppen på feil stopp ville jeg nok tenkt at det var litt merkelig. Men bussen stopper jo stort sett på alle holdeplassene uansett, så det er et sjelene scenario ..

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...