Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo. Trykker man på knappen, går man av. Evt. sier ifra til bussjåføren at man trykte feil, men jeg satt så langt bak at det blei uaktuelt. Hvor i alle dager er det du bor? trykker man feil er det da bare å late som ingenting så kjører den videre... Det jeg pleier også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tøs!! Er du her i dag? Har dere fått spørsmål om dere har en praksisplass i det siste? xD Fikk nettopp en telefon av en elev fra Drømtorp VGS om det det var en ledig praksisplass her xD Hei rektumet mitt <3 Sjefen har hatt intervju med et par stykker som søker praksisplass, men ikke hørt noe mer rundt det. Godt mulig vi tar inn en, muligens begge. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jo. Trykker man på knappen, går man av. Evt. sier ifra til bussjåføren at man trykte feil, men jeg satt så langt bak at det blei uaktuelt. Hvor i alle dager er det du bor? trykker man feil er det da bare å late som ingenting så kjører den videre... Man KAN, men det er jo ikke høflig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Evt. kan du rope frem at "sorry, trykka feil". Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tøs!! Er du her i dag? Har dere fått spørsmål om dere har en praksisplass i det siste? xD Fikk nettopp en telefon av en elev fra Drømtorp VGS om det det var en ledig praksisplass her xD Hei rektumet mitt <3 Sjefen har hatt intervju med et par stykker som søker praksisplass, men ikke hørt noe mer rundt det. Godt mulig vi tar inn en, muligens begge. jeg er ditt flygende rektum <3 jau, ok Ble smått overrasket over at en fra Drømtorp skulle ringe hit seh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her var det lite liv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her var det lite liv. DU er lite liv! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jo. Trykker man på knappen, går man av. Evt. sier ifra til bussjåføren at man trykte feil, men jeg satt så langt bak at det blei uaktuelt. Hvor i alle dager er det du bor? trykker man feil er det da bare å late som ingenting så kjører den videre... Man KAN, men det er jo ikke høflig. Nei det er sant, men hadde deg skjedd på en buss her i Oslo, at noen hadde enten ropt eller gått fram Og sagt unnskyld fordi man trykket stoppknppen på feil stopp ville jeg nok tenkt at det var litt merkelig. Men bussen stopper jo stort sett på alle holdeplassene uansett, så det er et sjelene scenario .. Endret 23. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her var det lite liv. DU er lite liv! "klasker sinnsykkt hardt Sameboes bakhode" God morgen folkens:) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Rimelig dødt ja... Friøkt her, og må gjøre noe engelskgreier, som ingen har fått med seg at vi liksom skal gjøre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her var det lite liv. DU er lite liv! "klasker sinnsykkt hardt Sameboes bakhode" God morgen folkens:) Glad i deg også, din hunk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, jeg får vel bare innse at jeg har en same som er forelsket i meg ps: Egentlig 2, siden min utvalgte ogå er det;) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, jeg får vel bare innse at jeg har en same som er forelsket i meg ps: Egentlig 2, siden min utvalgte ogå er det;) Du får hilse, og sa: "Chappa batta" (ta forbehold om skrivefeil) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) :!: Skal gjøre det, høres ut som wookie-prat fra star wars. Hun ligger med migrene nå Svigermor, når hun blir oppgiret eller sint så går hun rett over til sikkelig "fæskepenne" språk :!: Endret 23. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 :!: Skal gjøre det, høres ut som wookie-prat fra star wars. Hun ligger med migrene nå Svigermor, når hun blir oppgiret eller sint så går hun rett over til sikkelig "fæskepenne" språk :!: Det var faktisk samisk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som vet om det kan kjøpes sånne små gummi-plugger til øreplugger? Det fulgte med 3 forskjellig størrelser, og de eneste jeg får til å sitte med god lyd er de minste, men har såklart klart å miste den ene.. https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=51 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det du sa ja, men jeg snakker om den brede nordnorske dialekten:P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det du sa ja, men jeg snakker om den brede nordnorske dialekten:P Det skjønte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg