Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Foreks. Dolkontin( er i A-gruppen ) som er et kraftig opiat som foreks. blir brukt på kreftsyke eller andre sykdommer med store smerter, og som ventekvote hvis du skal over på metadon, subuxone osv..

Jeg gikk på 500mg om dagen i 1år og herregud så dårlig man blir når man går av de. Rett av altså.

Skal man ikke trappe ned på sånne piller?

Å slutte brått kan umulig være sundt

Jo, man skal egentlig trappe ned..men når man ikke vet når man skal på sykehuset så er det vansklig og planlegge. Så pga. rot fra de så måtte jeg legge meg syk 2 ganger på en måned.

Gikk bare 3x2( 2 perioder) dager syk, bare og bare...madammen satt og våket 2 døgn siden jeg spydde, kramper osv. mens jeg sov. Hadde jeg ikke begynt på subuxone så hadde jeg garantert havnet i psykose, men jeg måtte bare holde ut til jeg kom meg på toppen av abstinensene. Så gikk jeg over på subuxone.

Men jeg hadde muskelsmerter og småkramper i flere måneder etterpå, kom på sykehuset i Desember og i Mai følte jeg meg 100%.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble vekt.

Eksen til søss fulgte etter henne hjem fra fylla i kveld, kom inn i leiligheta hennes, slo henne helt uten videre, puffa hu så hu falt i gulvet og slo seg og klemte fingrene hennes sånn at hu tror hu har brekt de, så kylte han mobilen hennes inn i veggen.

Nå står han utenfor og ringer på døra og plager henne.

Jeg ba henne ringe snuten, og håper virkelig hu gjorde det også.

Tidligere har han truet med å drepe henne og jeg har prøvd å ta ham med meg til en psykolog fordi han har et sinneproblem, og han vet det selv, men han ser på det som et tegn på svakhet og synes det er kvinnelig å gå til psykolog og han er mann! (-_-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...