WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke akkurat den stolen, nei. Ikke er armene mine lenket fast heller. Men rullestolbruker; ja. Vært i 12-13 år. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Å, viste ikke det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hehe, nå gjør du det. Det ligger jo litt i nicket. Har også inntrykk av at de fleste her inne har fått det med seg Dog, tid for lalle. Opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har FRI! *danse* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har sitti for lenge kjenner jeg ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Pcen min er for dårlig til å spille risen Så kult ut det spillet Du hakke gått glipp av noe stort. edit: Vent, er det torsdag eller fredag i dag? edit2: Det er faen meg torsdag. Ikke rart helgefølelsen har vært inteteksisterende. Endret 22. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har sitti for lenge kjenner jeg ... Merkelig hvor mye tid som går når man er her på forumet. Har jo tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden forran skjermen. Fortsatt ikke hørt noe om hånden til søsteren? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 God natt, kjære brukere. God natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har sitti for lenge kjenner jeg ... Merkelig hvor mye tid som går når man er her på forumet. Har jo tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden forran skjermen. Fortsatt ikke hørt noe om hånden til søsteren? Nope, nothing. Skal se hva jeg finner ut når jeg ringer a i morra og gratulerer a med dagen. Meanwhile, hvorfor må alle heite jenter slekta prøver å hooke meg opp med være kristne? :/ Jeg liker jo gesten om at slekta mi vil at jeg skal få meg dame, men damn it, hvorfor alltid kristne chicks? Praktiserende kristne that is. Med bønn flere ganger om dagen og kirka hver søndag *grøsse* Og av typen som vil jobbe som misjonær. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Se det på den lyse siden. Du får jo reist litt rundt å sett verden:) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huff. Jeg liker ikke matte. Hvorfor orker jeg å slite meg gjennom dette tullballet? Jeg har ikke bruk for det, og det er helt forferdelig. Jeg liker ikke lineær algebra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huff. Jeg liker ikke matte. Da er vi to! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker ikke lineær algebra. Du vet nu i allefall hva det er:) Jeg har aldri hørt om det en gang Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Du slipper hvertfall maset med barnebarn og lignende da, Sjur. Tror jeg skal satse på å få meg dame før jeg får meg barn isåfall. Og det haster ikke så veldig noen av delene. Heller dame enn unger, for å si det mildt. Er jo koselig, til tider. Endret 22. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du har ikke gått glipp av noe uansett. Matte = Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 For å ta et eksempel på en enkel og kort oppgave: Legg merke til alle tallene i hvert ledd, og alle de stygge brøkene. Kan bruke en hel a4-side på en oppgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg