Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er Lenin særlig populær i Russland i disse dager? Har lest at Stalin er det.

Det vet jeg faktisk ingenting om. Kan på ingen måte mye om karen, hehe. Var vel mer "fan" i '07 da han ble avataren min, da var jeg opphengt i å lese quotes og om idéene til gutta. Nå blir det mer "good 'ol days."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utfordring til forumkafeens brukere denne helgen:

Steg 1: Finn en fest eller et utested.

steg 2: Lokaliser et par som står og konverserer.

steg 3: Prikk den mannlige delen av paret på skulderen

steg 4: Spør: "Vet du hva en kvinne sier når hun ser en enorm penis?"

steg 5: Mest sannsynlig så svarer han enten "nei" eller bruker litt tid på å svare. Da griper du raskt ordet og repliserer: "Det var det jeg regnet med."

Steg 6: Henvend deg til den kvinnelige delen av paret.

Steg 7: ??????

Steg 8: Profitt!!!

Lenke til kommentar
Vet ikke noe videre om hva Leninisme står for. Er det i all hovedsak det samme konseptet som kommunisme og Stalinisme?

De overlapper hverandre ganske mye, men er ikke det samme. I bunn og grunn er det det samme, kan man si. Marx startet jo det hele på 1800-tallet (Marxismen) og Lenin bygget videre på den (Leninismen), du skjønner.

Lenke til kommentar
Utfordring til forumkafeens brukere denne helgen:

Steg 1: Finn en fest eller et utested.

steg 2: Lokaliser et par som står og konverserer.

steg 3: Prikk den mannlige delen av paret på skulderen

steg 4: Spør: "Vet du hva en kvinne sier når hun ser en enorm penis?"

steg 5: Mest sannsynlig så svarer han enten "nei" eller bruker litt tid på å svare. Da griper du raskt ordet og repliserer: "Det var det jeg regnet med."

Steg 6: Henvend deg til den kvinnelige delen av paret.

Steg 7: ??????

Steg 8: Profitt!!!

Hahaha, will do! Når jeg får tid :p

Lenke til kommentar

Får se, Lars, men jeg vil aller nødigst skape bråk eller å bli kasta ut fra mitt favoritt-utested for noe sånt.

Uansett skal jeg være med fattern på fylla, så da blir det nok ikke tid til damer. Må passe på at han ikke driter seg ut, samt at han kommer seg hjem :p

Føler jeg savner Kevin litt jeg.
Jeg savner egenltig skarstad mer.

I don't. I alle fall ikke som vedkommende var da. Jeg har ikke merka meg noen brukere som minner om Guttorm Skarstad, så jeg antar at vedkommende ikke henger her.

Alternativt har vedkommende forandret seg.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

De har det gøy i US Army :p

I don't. I alle fall ikke som vedkommende var da. Jeg har ikke merka meg noen brukere som minner om Guttorm Skarstad, så jeg antar at vedkommende ikke henger her.

Alternativt har vedkommende forandret seg.

Hmm...var det rimelig sikker på at Gapwick var Skarstard

Lenke til kommentar

Hvorfor hopper pcen ut av fullskjerm på f,eks youtube visst jeg justerer volumet opp eller ned?

Samme skjer under spilling å det er jævlig irriterende fordi av og til får jeg ikke startet opp spillet igjen.

Noen kloke hoder som har en løsning på dette?

Har en dell studio 17

Lenke til kommentar
Vet ikke noe videre om hva Leninisme står for. Er det i all hovedsak det samme konseptet som kommunisme og Stalinisme?

De overlapper hverandre ganske mye, men er ikke det samme. I bunn og grunn er det det samme, kan man si. Marx startet jo det hele på 1800-tallet (Marxismen) og Lenin bygget videre på den (Leninismen), du skjønner.

Iallefall at det stort sett var som jeg trodde.

Lenke til kommentar
Hoi, sist jeg drakk seksti gikk jeg glipp av en Motorhead konsert.

edit:

Men send ei lita flaske i posten er du snill, skuldra mi dreper meg

Har ikke addressa di. :p

Forresten så skulle jeg ønske det fremdeles var mulig å skaffe somadril på lovlig vis. Det var medisin som tok vonde skuldre det. Jævlig effektive piller.

Amen Lars, det var noe av det som funket best imot smerter i ryggen osv.

Hadde gitt mye for de ja.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...