Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler jeg savner Kevin litt jeg.
Jeg savner egenltig skarstad mer.

Fuck, trur jeg har ødelagt skuldra mi.
Jeg har tannverk. Skal vi trøste hverandre?

Forresten så har jeg trua på at alkohol løser begge våre problemer.

Har planer om å skaffe sølvtenner. Siden du først nevnte temaet tann.

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du hatt den Leninavataren nå CypheroN? Ganske lenge iallefall.

Hadde en annen avatar i noen uker i starten av 07 da jeg registrerte meg. Så bytta jeg til denne og har hatt den siden.

Skal nok aldri bytte heller.

Er du fan av Lenin?

Vell siden jeg er en anmerkning fra og få nedsatt og aldri skaffe meg noe jobb når jeg blir lærlig så tar jeg kvelden folks.

Natti natt :)

Natta og lykke til med studiene.

Lenke til kommentar
Tror jeg bare skyller med 60%'en. Det hjelper faktisk litt. Men snart så tror jeg at jeg begynner å svelge også.

Hoi, sist jeg drakk seksti gikk jeg glipp av en Motorhead konsert.

edit:

Men send ei lita flaske i posten er du snill, skuldra mi dreper meg

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Hoi, sist jeg drakk seksti gikk jeg glipp av en Motorhead konsert.

edit:

Men send ei lita flaske i posten er du snill, skuldra mi dreper meg

Har ikke addressa di. :p

Forresten så skulle jeg ønske det fremdeles var mulig å skaffe somadril på lovlig vis. Det var medisin som tok vonde skuldre det. Jævlig effektive piller.

Lenke til kommentar
Er du fan av Lenin?

Jeg er fan av pre-kommunismens idéer, og ikke Stalins praksis som han utførte etter Lenins død. Lenin og Marx var gode tenkere som fikk idéene sine ødelagt av de som utførte dem.

har lest for lite om Lenin til å vite noe om det. Er iallefall ikke fan av Stalin, men ganske interessert i Sovjetunionens historie. Visste jo fra før av at du var på venstresiden. husker du kom med høy poengsum i signaturtråden mens jeg hadde Boikott Israel - Fritt Palestina som signatur.

Lenke til kommentar
Jeg er fan av pre-kommunismens idéer, og ikke Stalins praksis som han utførte etter Lenins død. Lenin og Marx var gode tenkere som fikk idéene sine ødelagt av de som utførte dem.

Godt sagt, jeg vil selv si at jeg liker idèene bak kommunismen, men samtidig vil jeg nok si at jeg ikke tror at noen gang de er gjennomførbare. Det er og blir idèer...

Lenke til kommentar
har lest for lite om Lenin til å vite noe om det. Er iallefall ikke fan av Stalin, men ganske interessert i Sovjetunionens historie. Visste jo fra før av at du var på venstresiden. husker du kom med høy poengsum i signaturtråden mens jeg hadde Boikott Israel - Fritt Palestina som signatur.

Hehe. Du fikk høy score også fordi du aldri avslører om det er tull eller ikke. Akkurat nå er jo signaturen din mer drøy enn aldri før, og det liker vi.

Godt sagt, jeg vil selv si at jeg liker idèene bak kommunismen, men samtidig vil jeg nok si at jeg ikke tror at noen gang de er gjennomførbare. Det er og blir idèer...

Jepp. Det er meget synd.

Lenke til kommentar

Hehe. Du fikk høy score også fordi du aldri avslører om det er tull eller ikke. Akkurat nå er jo signaturen din mer drøy enn aldri før, og det liker vi.

Dere får famle i uvitenhet. ;) Er Lenin særlig populær i Russland i disse dager? Har lest at Stalin er det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...