Arinomi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Noe som vet om noe underholdende å finne på nettet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I Oslo for helgen, Tony? Det er greit da. Bundy tror jeg egentlig at jeg har fortrengt. Er en annen jeg husker bedre, men jeg husker ikke nicket. Han mente verden skulle brenne, og all that. Hm. Har vært i oslo i snart 2 uke. Kjenne det skal bli godt å komme hjem å slappe litt av:) Slitsomt å ligge foran pcen en hel dag:) Ka vi skulle ha gjort uten havet:) Ka vi skulle ha gjort uten fjellan:) Syke syke mann.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Noe som vet om noe underholdende å finne på nettet? http://www.last.fm/ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Noe som vet om noe underholdende å finne på nettet? Neradio.fm Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Chmænx? Modifisert versjon av thanx, hvor du bytter ut tha med chmæ. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvorfor anbefaler folk musikk, jeg er ikke interessert i musikk, ffs xD Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Chmænx? Modifisert versjon av thanx, hvor du bytter ut tha med chmæ. Lite of finne på skjønner jeg? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvorfor anbefaler folk musikk, jeg er ikke interessert i musikk, ffs xD Pleier og gjøre susen i kjedelige stunder: FAILBLOG <3 yarr ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Noe som vet om noe underholdende å finne på nettet? http://www.youtube.com/education?b=1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lite of finne på skjønner jeg? Seff, skuldra er ødelagt og jeg sitter å vente på å tørke etter dusjing. Håndkler er for kjærringer =D Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er Henrik Todesen MF..... Noen som to ann? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Odin: Fucking awesome spill. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjeder meg. Noe som vet om noe underholdende å finne på nettet? http://bit.ly/3dwx2F Jeg er Henrik Todesen MF..... Noen som to ann? tok den ja. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lite of finne på skjønner jeg? Seff, skuldra er ødelagt og jeg sitter å vente på å tørke etter dusjing. Håndkler er for kjærringer =D Haha Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Takk, folkens, skal sjekke ting ut ^^ Har faktisk spilt det, Eivind, jeg sjekker ut ArmorGames omtrent hver dag på jakt etter nye spill Men ja, det er et utrolig awesome spill ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Føler jeg savner Kevin litt jeg.Jeg savner egenltig skarstad mer. Fuck, trur jeg har ødelagt skuldra mi.Jeg har tannverk. Skal vi trøste hverandre?Forresten så har jeg trua på at alkohol løser begge våre problemer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lars: Da tar du turen til Vestfossen neste lørdag, så ordner alt seg :----D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Føler jeg savner Kevin litt jeg.Jeg savner egenltig skarstad mer.Nåja..han er nok her,trodde du hadde fått det med deg.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men ja, det er et utrolig awesome spill ^^ \o/ ]Jeg har tannverk. Skal vi trøste hverandre?Forresten så har jeg trua på at alkohol løser begge våre problemer. Ja til spørsmål og forslag/påstand Lars: Da tar du turen til Vestfossen neste lørdag, så ordner alt seg :----D Yeeey, massiv gay orgie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg