Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. :(

Pluss at jeg må ned på skolen i mellomtiden å ha elevsamtale. Tar kanskje 1 time å gå opp og ned + samtalen.

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. :(
Lurer på hva skoleelever gjorde før når de kunne skrive stiler uten tilgang på internet :shrug:
Lenke til kommentar
Lurer på hva skoleelever gjorde før når de kunne skrive stiler uten tilgang på internet :shrug:

Var umulig å skrive stiler før man fikk internett :shrug:

Lenke til kommentar
Pepsi, you're out of your mind.

Bruke internett til å skrive stiler? Galskap.

Har dere ikke fantasi, eller?

What? jeg har da ikke gjort noe galt :ohmy:

Damn, de må ha faen meg vært bra dum i den tiden da de ikke hadde internet..fy faen.

Alle fikk sikkert enere (eller F som det het) :!: altså ikke levert

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva man skal med internett til å skrive stiler.

Spellcheck?

Eneste jeg kan gå med på, er å skrive med tastatur fremfor penn, fordi det gjør så satans vondt å skrive 12 sider for hånd på 5 timer (norsk-eksamen 03, jeg har fortsatt smerter i håndleddet når jeg tenker på det :p). Glad jeg ikke kladda :p

Jeg tror mine stiler var sterkt inspirert av ting jeg hadde lest i Donald og opplevd i drømmene mine, både de om natta og de andre. Samt hallisene jeg hadde da jeg gikk alene i skogen som gjorde at jeg sprang gråtende hjem, livredd.

Lenke til kommentar

Vel, har bare brukt PC til å skrive stiler nå i 10. klasse.

Og btw, trengte internett til å hente en oppgave ifra hjemmesiden.

Endret av Håks
Lenke til kommentar
HSDPA?

(High-Speed Downlink Packet Access) A new mobile telephone protocol sometimes referred to as a 3.5G or 3½G technology. HSDPA is an evolution of the 3GSM standard, and increases the data download speeds for mobile telephone devices.

Lenke til kommentar

Ikke bedre, hva skjedde med å få et ark med oppgaver utlevert og så ødelegge hånda si ved å skrive for hånd / ha flaks og få skrive på PC (uten internett så klart)?

Hvis det er sånn verden er blitt, så tror jeg jeg dropper å hoppe på fordypning i norsk, norsk språkhistorie og dokumentasjonsvitenskap. Får holde med å bare være multimedietekniker (om noen års tid)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...