b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg tror ikke det er så utbredt som folk skal ha det til. Overlevelse instiktet tror jeg vil være sterkere.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg ser ikke hvorfor den skal være det. Å føle seg hjelpeløs er en ganske sterk følelse det og. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. Pluss at jeg må ned på skolen i mellomtiden å ha elevsamtale. Tar kanskje 1 time å gå opp og ned + samtalen. Endret 31. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://www.ssb.no/aarbok/2006/tab/tab-118.html <- ikke så fryktelig stor blandt eldre faktisk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg ser ikke hvorfor den skal være det. Å føle seg hjelpeløs er en ganske sterk følelse det og. Kjærligheten til barna sine bør være en sterkere følelse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. Lurer på hva skoleelever gjorde før når de kunne skrive stiler uten tilgang på internet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. Lurer på hva skoleelever gjorde før når de kunne skrive stiler uten tilgang på internet Var umulig å skrive stiler før man fikk internett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 God morgen folkens. Pepsi, you're out of your mind. Bruke internett til å skrive stiler? Galskap. Har dere ikke fantasi, eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Var umulig å skrive stiler før man fikk internett Damn, de må ha faen meg vært bra dum i den tiden da de ikke hadde internet..fy faen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg brukte å blande sammen historier jeg leste i blader, stort sett..eller filmer jeg hadde sett. Var en jævel på å lage intrikate horror-historier siden jeg leste mye Iskalde Grøss. Mye inspirert derfra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Pepsi, you're out of your mind.Bruke internett til å skrive stiler? Galskap. Har dere ikke fantasi, eller? What? jeg har da ikke gjort noe galt Damn, de må ha faen meg vært bra dum i den tiden da de ikke hadde internet..fy faen. Alle fikk sikkert enere (eller F som det het) :!: altså ikke levert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg skjønner ikke hva man skal med internett til å skrive stiler. Spellcheck? Eneste jeg kan gå med på, er å skrive med tastatur fremfor penn, fordi det gjør så satans vondt å skrive 12 sider for hånd på 5 timer (norsk-eksamen 03, jeg har fortsatt smerter i håndleddet når jeg tenker på det ). Glad jeg ikke kladda Jeg tror mine stiler var sterkt inspirert av ting jeg hadde lest i Donald og opplevd i drømmene mine, både de om natta og de andre. Samt hallisene jeg hadde da jeg gikk alene i skogen som gjorde at jeg sprang gråtende hjem, livredd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Omfg, vi har skrivedag på skolen i dag, sitter hjemme og jobber. Og tror du ikke den forbanna internetten måtte kødde seg til AKKURAT i dag?! Fikk internett for 15min ca... Oppgaven skal leveres inn kl 16:00. Har to stiler å skrive... Faen. Lurer på hva skoleelever gjorde før når de kunne skrive stiler uten tilgang på internet Vel, har bare brukt PC til å skrive stiler nå i 10. klasse. Og btw, trengte internett til å hente en oppgave ifra hjemmesiden. Endret 31. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Og btw, trengte internett til å hente en oppgave ifra hjemmesiden. *kosepåHSDPA* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 HSDPA? (High-Speed Downlink Packet Access) A new mobile telephone protocol sometimes referred to as a 3.5G or 3½G technology. HSDPA is an evolution of the 3GSM standard, and increases the data download speeds for mobile telephone devices. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) HSDPA? HSDPA Endret 31. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ikke bedre, hva skjedde med å få et ark med oppgaver utlevert og så ødelegge hånda si ved å skrive for hånd / ha flaks og få skrive på PC (uten internett så klart)? Hvis det er sånn verden er blitt, så tror jeg jeg dropper å hoppe på fordypning i norsk, norsk språkhistorie og dokumentasjonsvitenskap. Får holde med å bare være multimedietekniker (om noen års tid) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hadde vært bedre å fått oppgavene utdelt på ark, istedet for at den blir lagt ut på fronter kl 09.00. Da hadde ikke dette skjedd, og jeg hadde ikke sittet her og vært forbanna. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi er vist blitt lovet hsdpa i løpet av året,kanskje på tide å bytte ut min k750i snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg