Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ojj! Ekle bilder :(. Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her!

Verden hadde gått under, etter all sannsynlighet.-

Lenke til kommentar
Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P

Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye :cry:

Fy, begynner du å henge ut brukere nå...

Ojj! Ekle bilder :(. Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her!

Hva da, drømmetreffet? :D

Lenke til kommentar
Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P

Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye :cry:

Fy, begynner du å henge ut brukere nå...

Hva da, drømmetreffet? :D

du? Det er da ikke bare meg!

Lenke til kommentar
Schnell er morosamn da! :yes: Og ingenting er som litt god gammeldags scat, helsesøster viste oss forskjellige kjønnsykdommer i dag, vorter på penis og slikt. Det var litt gøy for alle guttene begynte å skrike som noen småjenter, for meg som henger på /b/ var det ikke så ille, har nesten blitt immun. nesten

Tsk, tsk. /b/ er for n00bs.

Da jeg var ung, var det mye verre sider, som gjør at jeg nå er immun ;)

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis henger han ikke brukerene ute! Kanskje det er derfor schell ikke er her? at Sameboe har hengt Schnell ute et sted

På tørkesnoren kansje?

I morgen må jeg legge pcen fra meg å prøve å være litt sosial.

Mange kjente her i oslo jeg enda ikke har hilst på, Må vell gjøre det den her helga for i neste uke reiser jeg hjem igjen.

Enklere sagt enn gjort. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...