Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ojj! Ekle bilder . Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ojj! Ekle bilder . Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her! Ja, da blir det trolling og klaging på høyt nivå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ojj! Ekle bilder . Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her! Verden hadde gått under, etter all sannsynlighet.- Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye Fy, begynner du å henge ut brukere nå... Ojj! Ekle bilder . Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her! Hva da, drømmetreffet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye Fy, begynner du å henge ut brukere nå... Ojj! Ekle bilder . Men tenk på hva som skjer hvis både jeg, og Snchell, og Capten er her! Hva da, drømmetreffet? du? Det er da ikke bare meg! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Forhåpentligvis henger han ikke brukerene ute! Kanskje det er derfor schell ikke er her? at Sameboe har hengt Schnell ute et sted Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I morgen må jeg legge pcen fra meg å prøve å være litt sosial. Mange kjente her i oslo jeg enda ikke har hilst på, Må vell gjøre det den her helga for i neste uke reiser jeg hjem igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Være sosial? Hva er det for'no? Ekke fali vell? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Halvtime til Captn kommer tilbake, positivt eller negativt? Er mat godt når du er sulten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Schnell er morosamn da! Og ingenting er som litt god gammeldags scat, helsesøster viste oss forskjellige kjønnsykdommer i dag, vorter på penis og slikt. Det var litt gøy for alle guttene begynte å skrike som noen småjenter, for meg som henger på /b/ var det ikke så ille, har nesten blitt immun. nesten Tsk, tsk. /b/ er for n00bs. Da jeg var ung, var det mye verre sider, som gjør at jeg nå er immun Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Forhåpentligvis henger han ikke brukerene ute! Kanskje det er derfor schell ikke er her? at Sameboe har hengt Schnell ute et sted På tørkesnoren kansje? I morgen må jeg legge pcen fra meg å prøve å være litt sosial.Mange kjente her i oslo jeg enda ikke har hilst på, Må vell gjøre det den her helga for i neste uke reiser jeg hjem igjen. Enklere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Føler jeg savner Kevin litt jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tsk, tsk. /b/ er for n00bs.Da jeg var ung, var det mye verre sider, som gjør at jeg nå er immun Post pic in DNFK or it did not happened. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir jeg nok banna Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har lovet en venninne å ta en kopp kaffe på stovner senteret så man må vell luske seg ut. På kvelden blir det et par pils med en annen venninne. Når man er så dum å lover ting Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen forslag til bra lydredigeringsprogram + program for beatmaking og sampler? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 TODAY IS INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY, GO AHEAD PUSH THAT BUTTON. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen forslag til bra lydredigeringsprogram + program for beatmaking og sampler? Audacity. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Æsj, hvem er han tosken som dukker opp på sportify, og snakker med tungen en halvannen meter ute av kjeften. ÆSJ, han er sikkert tjokk og feit og full. Endret 22. oktober 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg