Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på".

Kanskje det. Men det ville uansett vært uvant å stå i en heis hvor en som har headsett faktisk spilte lavt. Jeg ville følt at noe hadde manglet.

Men hvor kult ville det ikke vært å stått i en heis og plutselig begynt å rocke vilt i takt med musikken? Det ville vært episk!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på".

Kanskje det. Men det ville uansett vært uvant å stå i en heis hvor en som har headsett faktisk spilte lavt. Jeg ville følt at noe hadde manglet.

Men hvor kult ville det ikke vært å stått i en heis og plutselig begynt å rocke vilt i takt med musikken? Det ville vært episk!

Tror du tenker tanker ingen andre tenker :yes:

Lenke til kommentar

Tror du tenker tanker ingen andre tenker :yes:

Med ideen om å rocke vilt i en heis mener du? :p

Lenke til kommentar

Og da har jeg gitt opp å fixe CSS serveren min for i dag xD

Det hele skar seg når jeg begynnte å mix deathmach, RPG-mod og så maniadmin, allt for lenge siden jeg laget den sist gang.

Tror jeg burde vurdere å kopiere alle filer osv. så jeg slipper å kødde med sånnt neste gang :roll:

Lenke til kommentar

Schnell er morosamn da! :yes: Og ingenting er som litt god gammeldags scat, helsesøster viste oss forskjellige kjønnsykdommer i dag, vorter på penis og slikt. Det var litt gøy for alle guttene begynte å skrike som noen småjenter, for meg som henger på /b/ var det ikke så ille, har nesten blitt immun. nesten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...