Demonfudge Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Poenget er at ingen bryr seg om du har for lite lyd på kossen når du er i en heis... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på". Kanskje det. Men det ville uansett vært uvant å stå i en heis hvor en som har headsett faktisk spilte lavt. Jeg ville følt at noe hadde manglet. Men hvor kult ville det ikke vært å stått i en heis og plutselig begynt å rocke vilt i takt med musikken? Det ville vært episk! Endret 22. oktober 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det noen som har sagt at det automatisk er et poeng? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på". Kanskje det. Men det ville uansett vært uvant å stå i en heis hvor en som har headsett faktisk spilte lavt. Jeg ville følt at noe hadde manglet. Men hvor kult ville det ikke vært å stått i en heis og plutselig begynt å rocke vilt i takt med musikken? Det ville vært episk! Tror du tenker tanker ingen andre tenker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fysj, har loket mye her i det siste uten å poste noe HEI! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fysj, har loket mye her i det siste uten å poste noe HEI! Hei Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på". Kanskje det. Men det ville uansett vært uvant å stå i en heis hvor en som har headsett faktisk spilte lavt. Jeg ville følt at noe hadde manglet. Men hvor kult ville det ikke vært å stått i en heis og plutselig begynt å rocke vilt i takt med musikken? Det ville vært episk! Tror du tenker tanker ingen andre tenker Med ideen om å rocke vilt i en heis mener du? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Halvtime til Captn kommer tilbake, positivt eller negativt? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Og da har jeg gitt opp å fixe CSS serveren min for i dag xD Det hele skar seg når jeg begynnte å mix deathmach, RPG-mod og så maniadmin, allt for lenge siden jeg laget den sist gang. Tror jeg burde vurdere å kopiere alle filer osv. så jeg slipper å kødde med sånnt neste gang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Halvtime til Captn kommer tilbake, positivt eller negativt? Fjernet pågrunn av slemmt innhold! Endret 22. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Halvtime til Captn kommer tilbake, positivt eller negativt? Negativt. Har fortsatt noen jævla ekle bilder oppi hodet. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=575700 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Folk får mene hva de vil, jeg digger Fabler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Halvtime til Captn kommer tilbake, positivt eller negativt? Negativt Quakecry er egentlig ikke så ille. Captn er bare pain. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da blir det to stykker her som kan plage dere! Muhahahhaa ;;P Ja, jeg er veldig glad for at Schnell ikke henger her til vanlig, det hadde blitt for mye Si ikke det, jeg savner den lille, sinte jærbuen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Schnell er morosamn da! Og ingenting er som litt god gammeldags scat, helsesøster viste oss forskjellige kjønnsykdommer i dag, vorter på penis og slikt. Det var litt gøy for alle guttene begynte å skrike som noen småjenter, for meg som henger på /b/ var det ikke så ille, har nesten blitt immun. nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg