Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Har tenkt litt på Koss headsett og hvordan man kan høre de bedre på utsiden enn på innsiden. Omtrent alle har jo Koss headset, inkludert meg. Jeg har det på meg nå til og med. Tenkte å bruke iPoden i morgen på bussen til skolen da jeg kom på å tenke på noe. På heisen opp til skolen idag så var det en med Koss headsett og volum på 150 som helt klart hørte på metall, og inne i en heis hvor alle holder kjeft og kikker inn i veggen, så drar dette oppmerksomhet. Men! Hva om man er inne i akkurat den samme heisen, men har volumet på lavt, ville ikke det vært litt merkelig? "Åårh, ikke si at han med Koss skal inn i min heis, nei,.. neeeei.. Vent.. Jeg kan jo ikke høre musikk? Hva?! Har han på lavt volum? Haha, for en taper!" Litt strange å tenke på, at det som før var irriterende og rart, plutselig blir helt hverdagslig jo mer man opplever det. Tenk om busssjåfører plutselig skulle begynne å klaske til alle som kom inn på bussen, og det etterhvert ble helt vanlig.

Men det er fortsatt irriterende da. Satt på bussen her en dag ved siden av en Koss-ing, som hørte på Prodigy, VELDIG HØYT! Og ikke nok med det, nei, han hørte på den om og om igjen! Jeez, for en taper.

Det var dagens blogging. Haaade bloggeeennnnjjj!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...