Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Haha, da veit jeg det;) takk for svar Genialt bilde^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør den hellige ånd når han kjeder seg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør den hellige ånd når han kjeder seg? Kutter jesus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker egentlig ikke grændis, men det er mer mat enn billig-pizzaene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Åssen gikk det med dramaet med søsteren din? Kunne hånden reddes? God appetitt med pizza foresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Aner ikke, ikke hørt noe mer fra folka hjemme om akkurat det. Takk, takk Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du har jo nesten 9k selv. Det var mye. Btw, jeg er jente. ]Trodde hun var jente jeg. =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det var mye. Btw, jeg er jente. What? Siden når? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men du kunne vært gutt i dit forrige liv! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 nei, Ballus. Jeg har mine tvil. Jeg har no nummeret ditt og greier *stalke* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Enig! We want bevis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men du kunne vært gutt i dit forrige liv! Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 bilde på twitteraccount. n00bs. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hellstrøm: "Jeg hater barnemenyer!" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hehe. Har tenkt litt på Koss headsett og hvordan man kan høre de bedre på utsiden enn på innsiden. Omtrent alle har jo Koss headset, inkludert meg. Jeg har det på meg nå til og med. Tenkte å bruke iPoden i morgen på bussen til skolen da jeg kom på å tenke på noe. På heisen opp til skolen idag så var det en med Koss headsett og volum på 150 som helt klart hørte på metall, og inne i en heis hvor alle holder kjeft og kikker inn i veggen, så drar dette oppmerksomhet. Men! Hva om man er inne i akkurat den samme heisen, men har volumet på lavt, ville ikke det vært litt merkelig? "Åårh, ikke si at han med Koss skal inn i min heis, nei,.. neeeei.. Vent.. Jeg kan jo ikke høre musikk? Hva?! Har han på lavt volum? Haha, for en taper!" Litt strange å tenke på, at det som før var irriterende og rart, plutselig blir helt hverdagslig jo mer man opplever det. Tenk om busssjåfører plutselig skulle begynne å klaske til alle som kom inn på bussen, og det etterhvert ble helt vanlig. Men det er fortsatt irriterende da. Satt på bussen her en dag ved siden av en Koss-ing, som hørte på Prodigy, VELDIG HØYT! Og ikke nok med det, nei, han hørte på den om og om igjen! Jeez, for en taper. Det var dagens blogging. Haaade bloggeeennnnjjj! Endret 22. oktober 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tror virkelig ingen tenker "Haha for en taper som har musikken så LAVT". De tenker vel heller "godt jeg slipper å høre musikken han hører på". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Latias: Poenget med slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg