Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Men ha en jeep klar? Problemet er at han føreren i den jeepen som er nærmest er en retard! Jeg skyter mot han, og han kjører! Også imens blir jeg beskutt, jeg dør jo bare Jeg har ordre om at de kan skyte som de vil, men de er ikke så mye til hjelp! Endret 22. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er bottene som er ræva, jeg er alene mot mange forpulte kineserjævler, mens bottene bare chiller! Også blir de skutt, og jeg må hjelpe dem, men hjelper de meg? Nei! Faen altså, jeg hater det spillet avogtil! Gi bængen i å spille da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 L5r4 er snuskebassen av snuskebasser.............Hvem er denne L5r4? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvem er denne L5r4? Samme lurte jeg på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men ha en jeep klar? Problemet er at han føreren i den jeepen som er nærmest er en retard! Jeg skyter mot han, og han kjører! Også imens blir jeg beskutt, jeg dør jo bare Jeg har ordre om at de kan skyte som de vil, men de er ikke så mye til hjelp! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Men ha en jeep klar? Problemet er at han føreren i den jeepen som er nærmest er en retard! Jeg skyter mot han, og han kjører! Også imens blir jeg beskutt, jeg dør jo bare Det er på det oppdraget du er skal gå inn lydløst? Altså du kan velge den metoden eller rambo metoden, siden de har alarm. Det du gjør er når de gjør slik at alle soldatene der løper imot et punkt. Da tar du ut drivern, hodeskudd med mp5 eller hva søren våpnter heter på noe som er på en størrelse med et knappenålshode er ikke lett:P Det jeg savner er at man kan ikke sette opp styrken sin som man vil, altså velge ut våpen osv. Siden det oppdraget hadde vært perfekt med sniper. Ja, jeg suger i og forklare....men jeg prøver ihevertfall. Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er bottene som er ræva, jeg er alene mot mange forpulte kineserjævler, mens bottene bare chiller! Også blir de skutt, og jeg må hjelpe dem, men hjelper de meg? Nei! Faen altså, jeg hater det spillet avogtil! Gi bængen i å spille da. Nope, for spillet er bra! Jeg vil greie det ut, ogs er det det eneste spillet jeg egentlig har å spille på, er lei av de andre jeg har! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 L5r4 er snuskebassen av snuskebasser.............Hvem er denne L5r4? Det er deg vel, har til og med sagt på msn at jeg skriver deg slik!!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men ha en jeep klar? Problemet er at han føreren i den jeepen som er nærmest er en retard! Jeg skyter mot han, og han kjører! Også imens blir jeg beskutt, jeg dør jo bare Det er på det oppdraget du er skal gå inn lydløst? Altså du kan velge den metoden eller rambo metoden, siden de har alarm. Det du gjør er når de gjør slik at alle soldatene der løper imot et punkt. Da tar du ut drivern, hodeskudd med mp5 eller hva søren våpnter heter på noe som er på en størrelse med et knappenålshode er ikke lett:P Det jeg savner er at man kan ikke sette opp styrken sin som man vil, altså velge ut våpen osv. Siden det oppdraget hadde vært perfekt med sniper. Ja, jeg suger i og forklare....men jeg prøver ihevertfall. Tak for tipset, ja. Er kjipt at en ikke kan velge våpen selv, er litt frusterende og ikke ha en sniper! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Går ekte mannfolk med slike t-shorter? http://image.spreadshirt.net/image-server/.../280/height/280 Spørs hva slags ris finne frem den rosa og veldig fluffy pisken jeg har:P Jøss, den må du legge ut et bilde av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er deg vel, har til og med sagt på msn at jeg skriver deg slik!!!!JEg må jo kverulere når du kaller meg snuskebass da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bah, jeg gadd aldri lage meg middag, så blir en grændis. Ja ja, ikke det verste, men ikke det beste jeg kunne tenkt meg nå heller Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ikke lagd noe jeg heller selvom det er klart for kjøttsaus og spagetti. Men spiste så sen frønsh så lager kansje mat om en times tid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ja plz jeg vil også ha grandis akkurat nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Depper forøvrig over at grandisen uten paprika forsvant. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør jesus når han kjeder seg? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør jesus når han kjeder seg? Starter kriger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør jesus når han kjeder seg? Kutter seg som en gjennomsnitts emo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør jesus når han kjeder seg? Bare henger ute akkurat som i påsken. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva gjør jesus når han kjeder seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg