TheKims Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mann nok ihvertfall Ikke bare jeg som er irritert ser jeg. Har skikkelig lyst å bitchslappe faren min. Makan til idiot fyr.Sitter å skriver meldig som en fjortiss, men når jeg prøver å ringe avviser han bare. Maser om pengene jeg er skyldig, men nekter fremdeles å gi meg et kontonr jeg kan overføre til. Er ikke familie morsomt vel Er det noen som kan og ødelegge alt som har med logisk tankegang så er det foreldre. Vi har aldri vært enig i nåt så vi bestemte å kutte all kontakt. Følte jeg var nødt til å ha litt kontakt med han siden han fikk hjerne drypp i sommer. Nei han får styre sitt eget liv, Jeg er ferdig med krangling nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) hey, aldri undervurder jentemann Tony: Kjenner til og ta det valget og det er ikke morsomt. Men hvis man har familie selv pluss man må tenke på seg selv også ( sånt er slitsomt over tid ). Håper at du får det bedre uten kranglingen ihvertfall:) Og dette høres sikkert feil ut, men du skal ha kred for og klare og ta det valget. Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Trodde hun var jente jeg. Nesh, Tee_c er hannkjønn! Det vet jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Går ekte mannfolk med slike t-shorter? http://image.spreadshirt.net/image-server/.../280/height/280 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 np: Meat Loaf / I'd Lie For You (And That's The Truth) [02:20/04:40 (320 kbps, 44 kHz)] Denne sangen eier Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Går ekte mannfolk med slike t-shorter? http://image.spreadshirt.net/image-server/.../280/height/280 Spørs hva slags ris finne frem den rosa og veldig fluffy pisken jeg har:P Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Trodde hun var jente jeg. Nesh, Tee_c er hannkjønn! Det vet jeg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hellige moder maria! Her var jeg så jævla flink, klarte og infiliterere basen på Operation flashpoint 2, sprengte en generator med C-4! Jeg var stolt over å endelig ha klart det, men så får jeg beskjed over radioen at store helvettes kinseser jævler er på vei, så jeg går! også blir jeg skutt av to æffings botter! Nå skal det nevnes ta jeg har prøvd dette missionet flere ganger, men dør! Også kan en for svarteste saltraumen heller ikke lagre, nei. De som lagde spillet er en gjeng med hestkuker, de tror at det er artig og dø for n-te gang! Jeg vil spille, ikke dø pga at teamet mitt ikke hører etter, eller at de er dumme, eller at dem ikke hjelper meg! Eller at det er så jævla vanskelig og se fiendene. De som lagde spillet jukser sikkert når de spiller, ahhh. Jeg blir så forbanna! /Rage over Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 jippi blei ferdig tidlig på skolen i dag! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Drikker te med honning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hellige moder maria! Her var jeg så jævla flink, klarte og infiliterere basen på Operation flashpoint 2, sprengte en generator med C-4! Jeg var stolt over å endelig ha klart det, men så får jeg beskjed over radioen at store helvettes kinseser jævler er på vei, så jeg går! også blir jeg skutt av to æffings botter! Nå skal det nevnes ta jeg har prøvd dette missionet flere ganger, men dør! Også kan en for svarteste saltraumen heller ikke lagre, nei. De som lagde spillet er en gjeng med hestkuker, de tror at det er artig og dø for n-te gang! Jeg vil spille, ikke dø pga at teamet mitt ikke hører etter, eller at de er dumme, eller at dem ikke hjelper meg! Eller at det er så jævla vanskelig og se fiendene. De som lagde spillet jukser sikkert når de spiller, ahhh. Jeg blir så forbanna! /Rage over Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hellige moder maria! Her var jeg så jævla flink, klarte og infiliterere basen på Operation flashpoint 2, sprengte en generator med C-4! Jeg var stolt over å endelig ha klart det, men så får jeg beskjed over radioen at store helvettes kinseser jævler er på vei, så jeg går! også blir jeg skutt av to æffings botter! Nå skal det nevnes ta jeg har prøvd dette missionet flere ganger, men dør! Også kan en for svarteste saltraumen heller ikke lagre, nei. De som lagde spillet er en gjeng med hestkuker, de tror at det er artig og dø for n-te gang! Jeg vil spille, ikke dø pga at teamet mitt ikke hører etter, eller at de er dumme, eller at dem ikke hjelper meg! Eller at det er så jævla vanskelig og se fiendene. De som lagde spillet jukser sikkert når de spiller, ahhh. Jeg blir så forbanna! /Rage over At du er rævva kan vel ikke spillselskapet vite Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 HEI HEI ALLE BARN! Jeg er sliten og trøtt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Quake: På det oppdraget der så kan det være lurt og ha en jeep klar i nærheten;) Rett og slett for at det blir ikke noe lettere når du skal stikke, de går fra rolige zombier på valium til zombier på speed:P Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er bottene som er ræva, jeg er alene mot mange forpulte kineserjævler, mens bottene bare chiller! Også blir de skutt, og jeg må hjelpe dem, men hjelper de meg? Nei! Faen altså, jeg hater det spillet avogtil! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er bottene som er ræva, jeg er alene mot mange forpulte kineserjævler, mens bottene bare chiller! Også blir de skutt, og jeg må hjelpe dem, men hjelper de meg? Nei! Faen altså, jeg hater det spillet avogtil! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skulle ønske hoppemannen kom til Steinkjer. Jeg vil hoppe på ham og tjene penger 1000 spenn for å hoppe i trynet på en fyr? Glatt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 HEI HEI ALLE BARN! Jeg er sliten og trøtt Så gå og legg deg da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gi orde om fri skyting da:P Prophet: Hvor får jeg tak i slike piller? De er jo et must for meg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg