Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det kommer du nok garantert til å gjøre. Ser bare når jeg er på jobb, de vekkes i 8-9 tida, ligger middagshvil fra 3-5 eller.no og så sover de fra 7-8 tida og til en ny dag.

er ikke rart de brekker noe bare de sklir i dusjen... de kan jo ikke ha noen muslker i kroppen i det hele tatt jo :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er inn i satans kjedelig å være gammel. Får ikke gjort noe av det man pleide å gjøre før. Bare gå inn i en fast rutine med å stå opp (gjerne 4 på morgenen), spise, se på tv, legge seg igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg tror det er inn i satans kjedelig å være gammel. Får ikke gjort noe av det man pleide å gjøre før. Bare gå inn i en fast rutine med å stå opp (gjerne 4 på morgenen), spise, se på tv, legge seg igjen.

Pøh, når jeg blir gammel skal jeg spamme Forumkaféen v.1352

Lenke til kommentar

En serber på jobb syns det er helt merkelig hvordan vi behandler våre eldre. I deres kultur er det helt standard at besteforeldre blir boende hjemme til de dør, og de tar seg av dem. Han syns det er ganske bisarr kultur å bare sende de gamle vekk på sykehjem så det ikke er vårt problem lengre. Hos dem er det nesten alltid sånn at en av sønnene blir boende hjemme for å ta seg av foreldrene når de blir gamle. Selv om han gifter seg.

Lenke til kommentar
En serber på jobb syns det er helt merkelig hvordan vi behandler våre eldre. I deres kultur er det helt standard at besteforeldre blir boende hjemme til de dør, og de tar seg av dem. Han syns det er ganske bisarr kultur å bare sende de gamle vekk på sykehjem så det ikke er vårt problem lengre. Hos dem er det nesten alltid sånn at en av sønnene blir boende hjemme for å ta seg av foreldrene når de blir gamle. Selv om han gifter seg.

Vel, vi sender de bort så lenge de ikke klarer å ta vare på seg selv, men ja..

Holy shit! Jeg ser sola.. Jeg har ikke sett sola på noen mnd nå oO

Lenke til kommentar

Chip i hodet? Tvilsomt. For 40 år siden trodde selv seriøse forskere at alle skulle fly rundt med jetpacks og flygebiler i år 2000 og kolonisere verdensrommet og gå rundt i rare fargede leotards.

Anbefaler forresten boka "Where's my jetpack?" der forfatteren (en forsker) tar for seg alle teoriene om hvordan fremtiden (som nå er nåtiden) skulle bli, og hvorfor det ikke ble sånn. Veldig morsom bok.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du orker ikke tanken på det nå ja, men hva vet hva du mener om det når en selv blir gammel.

Hvor vanlig er selvmord egnentlig blandt eldre?

Nei, si det. Vet hvertfall med meg selv at jeg ikke vil bli gammel nå. Er stygt redd for at jeg blir en av de som ikke har noe bedre å gjøre enn å snakke dritt om det som skjer i verden. Men ja, får se. Jeg endrer sikkert mening både en og to ganger innnen den tid. :wee:

Tja. Selv tør jeg påstå at det ikke er så uvanlig. Dog har jeg ikke noen kilder å henvise til ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...