Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Quake: Yupp..men begynner selv på skolen etterhvert nå Ta og høre denne du og hør teksten, dagen blir alltid GULL AV DET: Glimti, noen dager så Men linken over er typen jeg hører mest på nå om dagen. Linken i denne posten altså. Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bra whopper, men slår ikke verdens største på 60,78 kg. Picture or it did not happen! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stod opp rundt halv to jeg. Utrolig gøy å først få sove kvart over fire... På en måte er det snedig å kunne sove lenge, men positivt; nei. Når man ikke har noe man må opp til hver ukedag blir det krøll. Det er også mye verre å komme seg opp de få dagene man må opp til normal tid. Man mister også litt dagslys; og det er ikke bra - spesielt nå som dagene holder på å bli kortere. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Chuck+Norris Lol! jeg lo litt x) Endret 22. oktober 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bra whopper, men slår ikke verdens største på 60,78 kg. Picture or it did not happen! Det står i Guinness rekordbok for dette året. Kan jo se om jeg finner det på nettet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Glimti: Hva syns du om siste linken? Den første var kanskje litt for hard:P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skattelistene er gøy. Jeg hadde hele 16 kroner i inntekt i fjor Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Glimti, noen dager såMen linken over er typen jeg hører mest på nå om dagen. Linken i denne posten altså. Jeg skifter også mye med musikksmaken. Det er så greit på fest når man liker nesten alt for da bryr jegmeg ikke hva slags musikk som står på. Kjøpte meg forøvrig nylig en cd med Marilyn Manson. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva syns du om nye plata hans? Hørte sykt mye på "fine mennesker" :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Glimti: Hva syns du om siste linken?Den første var kanskje litt for hard:P Var ikke hard i det hele tatt. Digger mange typer musikk, bla. den typen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så bra Er vant med og høre "plæ, det der er ikke musikk"...you know, lad;) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva syns du om nye plata hans?Hørte sykt mye på "fine mennesker" :!: Vet ikke om jeg har hørt akkurat den. har foreløbig bare to cder av ham. Ble oppmerksom på ham da jeg så på Bowling for Columbine. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Siden vi snakket om hamburgere: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Syns han er morsom jeg, se om du får sett på en av de første livd-dvdene han ga ut. Morsomt og se folk så forbanna som han fyren der blir og i tilegg være så rusa at man synger samme refreng ørten ganger:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har faktisk ikke sett ScarFace. Gått glipp av noe anntar jeg!? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som vet av pålitelige nett-apotek for allergimedisin? Orker ikke krangle med den arrogante idioten jeg har som fastlege, og skulle gjerne prøvd desloratadine/aerius... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva hjelper det for? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har faktisk ikke sett ScarFace. Gått glipp av noe anntar jeg!? Definitivt. Hihi, bacon, baguetter og.. bacon til middag i dag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Høres da ut som en fattig middag. Lurer på om det blir kjøttsaus og spaghetti her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg