Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Såpass sent, vell det gjør jeg ofte i helgene! Kjipt egentlig! Har vært våken siden halv åtte jeg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Sovnet du 7 i dag tidlig da:P Så er ikke snakk om og sove i mange timer, hadde på klokka så den skulle ringe 10.00. Men trengte det, hatt feber i 2 dager nå. Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gjorde ikke det ! Har du fri idag da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 God morgen godtfolk, ja...sto opp 14.00 og er forbanna Hater og miste så mye av dagen........ Smurfen: Hørtes vondt ut:P God morgen/formiddag. Skjønner deg godt. Jeg synes alt etter kl. 12:00 er for sent å stå opp. Ta deg foresten en tur innom tatt/piercingtråden. Link fra et studio som ikke har vært linket til før. Ha en fin dag selvom vi sikkert snakkes mer på forumet i løpet av degen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg står opp 7 hver morgen! Yarr! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ha en fin dag du også Vi snakkes nok senere! Så hva gjør resten av folket? Ferdig på skole og jobb? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg står opp 7 hver morgen! Yarr! Var oppe tidelig i dag jeg og. men la meg igjen etter å vært en tur innom forumet og facebook samt hatt en cola. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg står opp 7 hver morgen! Yarr! Var oppe tidelig i dag jeg og. men la meg igjen etter å vært en tur innom forumet og facebook samt hatt en cola. Her også. Var oppe en tur i halv åtte tiden, men så fant jeg ut at det var for fristende å finne puta igjen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg missuner dere nesten litt, kan nesten ikke vente til å bli ferdig med ungdomskolen! Kan gjøre mer det jeg har lys til da! Problemet mitt er at hvis jeg har fri, og våkner opp for og gå på do eller lignende, så klarer jeg ikke og legge meg å sove igjen! Irriterende og merkelig. Endret 22. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ha en fin dag du også Vi snakkes nok senere! Så hva gjør resten av folket? Ferdig på skole og jobb? Jeg sitter på skole, drar om 15 minutter, men må gå hjem idag Det er en halvtime med verdifulltid... Du da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Gjorde ikke det ! Har du fri idag da? Er nok ufør, men prøver og ha en døgnrytme som tilsvarer 5 timer søvn i døgnet...noe som er perfekt for meg:) Glimti: Sjekket siden ut :!: Har funnet en ny genial gruppe man er i rett humør:P http://www.youtube.com/watch?v=o8s4-McEExs Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg står opp 7 hver morgen! Yarr! Var oppe tidelig i dag jeg og. men la meg igjen etter å vært en tur innom forumet og facebook samt hatt en cola. Her også. Var oppe en tur i halv åtte tiden, men så fant jeg ut at det var for fristende å finne puta igjen. Var oppe en gang rundt kl. 7 + - noe første gangen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ah min døgnrytme er elendig egentlig ;P Men du er da litt heldig som kan sove mens jeg må opp på skolen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så du hadde kommentert siden ja Amanita Muscaria. Fint å få litt underholdning. Var det en spesiel video du linket til for jeg fikk ikke opp noe. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Er absolutt ikke heldig Quake, selv om jeg forstår du ser på det på den måten:) Men er ingenting positivt med dette. Glimti: Prøv nå http://www.youtube.com/watch?v=o8s4-McEExs Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://www.itavisen.no/826612/her-er-windows-7-burgern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Endelig har de funnet ut måten og drepe folk med burger :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den burgeren vil jeg ha Heldig japsene, får så mye kult! Amanita: Nei, ikke heldig. Men heldig på den måten at du kan slappe av, mens jeg er på skolen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den må være tøff å komme gjennom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Amanita Muscaria Den funket nå. Er det den slags musikk du er fan av? LueDotten Bra whopper, men slår ikke verdens største på 60,78 kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg