Opelduude Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 For en dum venn jeg har. Xboxen hans har fått rrod. Jeg har gitt han nummeret til ms og fortalt hvor serienummeret som du må oppgi står. Likevel så klarer han ikke å få ringt og sagt at de skal hente den. Så nå skal han bruke over 2k på å kjøpe seg xbox elite. Enkelte klarer bare ikke å høre på andre. Så spør om du kan overta xboxen da. Så kan du ringe MS og fikse ny selv. Han har fått deg for seg at han må ha esken for å levere den. Har har da tenkt å bruke den esken som den nye xboxen ligger i også sende inn den som han har fra før. Da han fikk tilbake den så skulle han selge den. Han vet ikke helt selv hva han snakker om. Lar han bare drive på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kansje han egentlig planlegger å kjøpe en xbox 360 elite. RROD fantes ikke på Xbox da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Når sjefen min fikk rrod på sin xbox fikk han retureske levert med bud. Endret 22. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Appropo xbox 360, står fast på en level på Transformers Revenge of the fallen. Irriterende... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hahaha, flygende rektum altså. Jeg kommer aldri over det navnet, det er for episk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kansje han egentlig planlegger å kjøpe en xbox 360 elite. RROD fantes ikke på Xbox da Snakker dere om langt tilbake i tid? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hahaha, flygende rektum altså. Jeg kommer aldri over det navnet, det er for episk. Er det virkelig såååå morsomt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Slutt på pærebrus ; ( da får jeg jo ikke kjøpt det mer *Minnestund* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva betyr den latinske frasen i signaturen din, quakecry? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Heh! Minstesøss har fått andregrads forbrenning for å redde venninna si. Dumbass -_- Stå og se på at huden sin flerres av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Heh!Minstesøss har fått andregrads forbrenning for å redde venninna si. Dumbass -_- Stå og se på at huden sin flerres av. Interresant. Nå vil jeg høre resten av historien. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Lars, et lett google søk og man fant dette: Providence Favors Our Undertakings of A new order of the ages -ish Endret 22. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) - Lars: "He confirms the new world of order" Edit: Er noe sånt tror jeg! Endret 22. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hu sku være med ei i klassen ned i kantina for å kjøpe mat, så sku venninna ha nudler og så gikk de bort til beholderen med varmtvann til kakao / te / etc, så pleier alltid venninna å tabbe seg ut ved at lokket på boksen (sånn som er festa i boksen på en side) faller ned mens hu tapper vann nedi der, så da det skjedde nå også, kom minstesøss til unnsetting ved å ta opp lokket, holde det oppe og få det kokende vannet rett på hånda og så bare hvordan huden flerra av. Men hu skal ha credz for at hu ikke ropte ut i smerte og bare beit tenna sammen og gikk veldig fort bort derifra og inn på jentedoen for å holde hånda under lunket vann mens hu ringte pappa med den andre og fortalte hva som skjedde. Hu rakk også i kjent nerde-stil å gå til PCen og poste om det på Facebook. Ringte a nå, sitter på legevakta med fattern og venter. Har venta i en time nå og venterommet er kaldt, så dette blir bra. I morra har hu bursdag og skal ha alene hjemme-party med venninnene sine etc. Syns i grunn synd på a, selv om hu var så dum at hu gjorde det hu gjorde. Og det er jo ikke som om det er første gang hu får forbrenninger. Hu har hatt 1. og 2. grads forbrenning på hendene 4-5 ganger før. Fatter ikke hvordan hu klarer det -_- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huff, uflaks! Creeds for at hu beit tenna sammen, gikk på doen og tok henda under lunkent vann, samtidig som hu posta om det på facern! Høres ganske vondt ut egentlig, lurer også på hvordan venninna ikke klarer og ordne nudlene ordentlig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Spørsmål. Er de blonde? Evt kinderegg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fordi hu er 15 og dummere enn søstrene mine til sammen? Nei, jeg aner ikke. Ikke alle utvikler slike kunnskaper like fort. Slimda, ja, begge er blonde. Vet ikke med venninna, men minstesøss er det både på inn- og utsida. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Heh!Minstesøss har fått andregrads forbrenning for å redde venninna si. Dumbass -_- Stå og se på at huden sin flerres av. Er det henne du ikke kommer godt overens med? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Ja, men da var det plutselig ikke så merkelig lengre Men fra spøk til alvor, kjipt og få ei slik forbrenning før hu skal ha party! Endret 22. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) God morgen godtfolk, ja...sto opp 14.00 og er forbanna Hater og miste så mye av dagen........ Smurfen: Hørtes vondt ut:P Endret 22. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg