Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja...nå har vi altså "Hoppemannen" også. Han ber 10-12 årige gutter om å hoppe på og skade ham mot betaling, henger rundt ungdomsskoler og spør unger som går forbi om å hoppe på ham....politiet har ingenting å arrestere ham for heller.

Dette er visstnok samme type som har blitt anmeldt flere ganger i Tromsø.

Nå har han visst flyttet til Stavanger og bekymrede mødre har rapportert hans merkelige oppførsel mot barna deres.

Snakk om rar fetish, da.

Følger han etter meg eller? Flyttet fra tromsø til sandnes i mars.

I need money fore kung fu lessons so i can kick his ass :ph34r:

Lenke til kommentar

Ha ha ha, tror jeg skal dra til Stavanger, utgi meg for å være kid og tjene noen raske penger med å hoppe på fyren :p

Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta

Du er bare kresen :p

Knekkebrød er ikke ille å spise før de er grønne. Uansett hvor myke og seige de er.

Nå kan det være jeg som har sære vaner når det kommer til knekkebrød, jeg bruker de ofte i grunnlag til ostesmørbrød sånn at de blir myke og seige, eller har de liggende i nærheten av PCen eller en annen varmekilde sånn at de får rett konsistens til lunch :p

Seriøst? Seige knekkebrød smaker skit! Knekkebrød skal knase i munnen og være tørre å tygge. Ikke slafs slafs slafs... :no:

Hver sin smak.

Lenke til kommentar
Du får bare håpe på at de ikke begynner å lete opp deg. ;)
Det gjør ingenting. Da kan jeg bare ignorere venneforespørselen. Ikke at jeg sitter så mye på FB uansett. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt registrerte meg var for å holde kontakten med noen jeg traff på Wacken Open Air i sommer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå er det alvor! en på kontoret har fått konstantert svineinfluensa :ph34r:

Nå kommer hele IT-avdelinga du jobber på til å stryke med.

Hyggelig å kjenne deg Mikkel, du vil (ikke) bli savnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine..

Skulle fikse en printer for en i en MK, endte med at jeg ble dratt inn i klassens syklubb.

De var verre enn DNFK..

Lenke til kommentar

For en dum venn jeg har. Xboxen hans har fått rrod. Jeg har gitt han nummeret til ms og fortalt hvor serienummeret som du må oppgi står. Likevel så klarer han ikke å få ringt og sagt at de skal hente den. Så nå skal han bruke over 2k på å kjøpe seg xbox elite. Enkelte klarer bare ikke å høre på andre.

Lenke til kommentar
For en dum venn jeg har. Xboxen hans har fått rrod. Jeg har gitt han nummeret til ms og fortalt hvor serienummeret som du må oppgi står. Likevel så klarer han ikke å få ringt og sagt at de skal hente den. Så nå skal han bruke over 2k på å kjøpe seg xbox elite. Enkelte klarer bare ikke å høre på andre.

Så spør om du kan overta xboxen da. Så kan du ringe MS og fikse ny selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...