Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Var en snartur oppom Krydder i går, det virket liksom ikke som det stedet der bikere ville være frivillig..

Mulig det er jeg som er full av stereotyper..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verden er liten. Jeg fant akkurat en jeg delte leilighet med for 7 år siden eller noe på vennelista til wheelman på facebook.

Jeg har funnet mange fra barne og ungdomsskolen der.

Enda godt jeg ikke har snubla over noen fra den tida. Har ikke interresse av å mimre tilbake til den tiden.

*grøss*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, er første gang jeg har sett de her. Så vidt jeg kan se så er det ingen som drikker latte da, det er hvertfall litt positivt.

Hadde de drukket latte hadde det vært et tegn på at dagens bikere begynner å bli litt..myke..i kantene..

Lenke til kommentar
Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta

Du er bare kresen :p

Knekkebrød er ikke ille å spise før de er grønne. Uansett hvor myke og seige de er.

Nå kan det være jeg som har sære vaner når det kommer til knekkebrød, jeg bruker de ofte i grunnlag til ostesmørbrød sånn at de blir myke og seige, eller har de liggende i nærheten av PCen eller en annen varmekilde sånn at de får rett konsistens til lunch :p

Seriøst? Seige knekkebrød smaker skit! Knekkebrød skal knase i munnen og være tørre å tygge. Ikke slafs slafs slafs... :no:

Lenke til kommentar
Seriøst? Seige knekkebrød smaker skit! Knekkebrød skal knase i munnen og være tørre å tygge. Ikke slafs slafs slafs... :no:

Yes, indeed.

Det heter knekkebrød, derav at det knekker når du spiser, derfor skal knekkebrø være sprøe så de knekker når du spiser dem :)

Lenke til kommentar
Verden er liten. Jeg fant akkurat en jeg delte leilighet med for 7 år siden eller noe på vennelista til wheelman på facebook.

Jeg har funnet mange fra barne og ungdomsskolen der.

Enda godt jeg ikke har snubla over noen fra den tida. Har ikke interresse av å mimre tilbake til den tiden.

*grøss*

Det er gøy faktisk. Spesielt hvis du finner noen du var venn med. Men, men, hversin smak såklart. Tror foresten du finner dem ganske raskt hvis du begynner å søke litt på navn. ;)

Lenke til kommentar

Jaja...nå har vi altså "Hoppemannen" også. Han ber 10-12 årige gutter om å hoppe på og skade ham mot betaling, henger rundt ungdomsskoler og spør unger som går forbi om å hoppe på ham....politiet har ingenting å arrestere ham for heller.

Dette er visstnok samme type som har blitt anmeldt flere ganger i Tromsø.

Nå har han visst flyttet til Stavanger og bekymrede mødre har rapportert hans merkelige oppførsel mot barna deres.

Snakk om rar fetish, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jaja...nå har vi altså "Hoppemannen" også. Han ber 10-12 årige gutter om å hoppe på ham og skade ham mot betaling, henger rundt ungdomsskoler og spør unger som går forbi om å hoppe på ham....politiet har ingenting å arrestere ham for heller. Nå har han visst flyttet til Stavanger og bekymrede mødre har rapportert hans merkelige oppførsel mot barna deres.
Stakkars barna. Tenk for noen sjelelige skader de må få av dette. De kommer garantert til å slite med traumer livet gjennom. Det blir helt sikkert bedre av at dette blir hausset opp og ungene sendt til BUP for en årelang utredning og behandling.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...