Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er glad jeg ikke er på Facebook, myspace, nettby eller andre sosiale nettsteder. Har ikke noe behov for å være der uansett. Glad noen andre tenker i samme duren som meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 bruker facebook til å holde kontakt med venner, siden mange jeg kjenner er litt all over the place, i tillegg til meg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Win, jeg fant Jarmo på facebook. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Glad jeg er der, beste måten for sjenerte, asosiale mennesker med lav selvtillit å møte andre likesinnede Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 God morgen DNFK! Hva skal man idag da? God morgen på etterskudd. OMIGAWD! Det er jo snart helg! Bare 1 dag til også shabam! helg Det er lite folk her idag og Jeg var her for lenge siden. Har hatt en liten sovepause siden sist og kom meg akkurat opp. Vet dere hva som er koselig? Når man får penger tidligere enn man regnet med og så er det i tillegg mer enn man har budsjettert med. Jepp, høres koselig ut. Du får si som Bush: "Dette er opplagt et budskjett. Det er mange tall i det". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Langt ifra. Hun kan sikkert sakene sine i senga. *grøss* Eneste håpet måtte være om ei av døtrene er heite, og hun er god på spleising. Vi får slå oss sammen, mor til meg og datter til deg... ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Langt ifra. Hun kan sikkert sakene sine i senga. *grøss* Eneste håpet måtte være om ei av døtrene er heite, og hun er god på spleising. Vi får slå oss sammen, mor til meg og datter til deg... ^^ Synes du hun var digg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta Det kunne jeg fortalt deg. bruker facebook til å holde kontakt med venner, siden mange jeg kjenner er litt all over the place, i tillegg til meg Jeg og. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta Det kunne jeg fortalt deg. bruker facebook til å holde kontakt med venner, siden mange jeg kjenner er litt all over the place, i tillegg til meg Jeg og. Jeg viste det Spiste de på trass Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes du hun var digg? Vet ikke, kanskje IRL... ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg viste det Spiste de på trass Høres vondt ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sikkert. Nå skal jeg ha en cola. Det er søtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Verden er liten. Jeg fant akkurat en jeg delte leilighet med for 7 år siden eller noe på vennelista til wheelman på facebook. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kafélivet forundrer meg. Idag sitter det en gjeng med karer som har på seg jakker med Harley Davidson merket på, her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kafélivet forundrer meg. Idag sitter det en gjeng med karer som har på seg jakker med Harley Davidson merket på, her. DF.... Hva har du rotet deg opp i nå? MC-gjeng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kafélivet forundrer meg. Idag sitter det en gjeng med karer som har på seg jakker med Harley Davidson merket på, her. På krydder!? Jeg trodde ikke de bevegde seg i nærheten av det stedet.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Igår var det stappfullt av fjortiser her. Idag er det mannfolk med skjegg og tatoveringer. Hva skjer med verden liksom? Ja, på Krydder, Jon. Dette er den mest ustabile kaféen jeg har vært på. Er ikke noe galt med MC-gjenger, men jeg foretrekker de som kjører italienske sykler. Endret 22. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta Du er bare kresen Knekkebrød er ikke ille å spise før de er grønne. Uansett hvor myke og seige de er. Nå kan det være jeg som har sære vaner når det kommer til knekkebrød, jeg bruker de ofte i grunnlag til ostesmørbrød sånn at de blir myke og seige, eller har de liggende i nærheten av PCen eller en annen varmekilde sånn at de får rett konsistens til lunch Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Verden er liten. Jeg fant akkurat en jeg delte leilighet med for 7 år siden eller noe på vennelista til wheelman på facebook. Jeg har funnet mange fra barne og ungdomsskolen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg