Bytex Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg får alltid penger 28. i hver måned. Lite spennende egentlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis jeg flytter til Trønderlag, blir jeg å flytte til Gauldal med kompisen min Han skal gå skole der, så pendler jeg med tog fra der og til skole i Trondheim der de eventuelt har medialinje Hvor lang tid tar det med tog? Finnes det no slags miljøkort i Sør-Trønderlag? Om du flytter til Trøndelag rømmer jag landet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis jeg flytter til Trønderlag, blir jeg å flytte til Gauldal med kompisen min Han skal gå skole der, så pendler jeg med tog fra der og til skole i Trondheim der de eventuelt har medialinje Hvor lang tid tar det med tog? Finnes det no slags miljøkort i Sør-Trønderlag? Om du flytter til Trøndelag rømmer jag landet. Jeg flytter inn hos deg da kanskje Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva slags brus lagde Brænne Brus? Aldri hørt om..hvis de ikke bare var en Coca-cola eller Ringnes leverandør, da. Sukkerprodukt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva slags brus lagde Brænne Brus? Aldri hørt om..hvis de ikke bare var en Coca-cola eller Ringnes leverandør, da. Sukkerprodukt Eplerose er FANTASTISK! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis jeg flytter til Trønderlag, blir jeg å flytte til Gauldal med kompisen min Han skal gå skole der, så pendler jeg med tog fra der og til skole i Trondheim der de eventuelt har medialinje Hvor lang tid tar det med tog? Finnes det no slags miljøkort i Sør-Trønderlag? Tar vel ikke 1 time og 20 minutt med tog. Kommer jo litt an på hvor i Gauldal, er det midtre Gauldal, er det vel Singsås stasjon, samt hvor i Trondhjem du skal gå skole også, hvor du hopper av, om du drar til stasjonen, hopper av på Lerkendal, Grænsen eller noe i den dur. Så litt over en time. Miljøkort aner jeg ikke hva er og gidder heller ikke google. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sukkerprodukt Eplerose var FANTASTISK! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvis jeg flytter til Trønderlag, blir jeg å flytte til Gauldal med kompisen min Han skal gå skole der, så pendler jeg med tog fra der og til skole i Trondheim der de eventuelt har medialinje Hvor lang tid tar det med tog? Finnes det no slags miljøkort i Sør-Trønderlag? Tar vel ikke 1 time og 20 minutt med tog. Kommer jo litt an på hvor i Gauldal, er det midtre Gauldal, er det vel Singsås stasjon, samt hvor i Trondhjem du skal gå skole også, hvor du hopper av, om du drar til stasjonen, hopper av på Lerkendal, Grænsen eller noe i den dur. Så litt over en time. Miljøkort aner jeg ikke hva er og gidder heller ikke google. Miljøkort er et kort som gjør at du betaler en viss sum i måneden, så kan du toge og busse så mye du vil innenfor det fylket! Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Ah, ja, det har de. T-kort afaik. edit: Eller, det gjelder kanskje bare buss og trikk Endret 22. oktober 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Langt ifra. Hun kan sikkert sakene sine i senga. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ah, ja, det har de. T-kort afaik. Og ja, det er i Midtre Gauldal ja Kompisen min skal gå børsemaker på Gauldal VGS så Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Langt ifra. Hun kan sikkert sakene sine i senga. *grøss* Eneste håpet måtte være om ei av døtrene er heite, og hun er god på spleising. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ah. Børsemaker ja. En bekjent gikk det. Han var alltid litt spesiell. På ungdomsskolen fikk han panikk da han skulle inn til en gymtime og i stedet for å åpne døra, så tok han rennfart og stanga gjennom med hodet først. Var jo bare sponplater han gikk gjennom, men likevel En bedre kompis av meg gikk kart og oppmåling på den skolen ^^ Men go go, Trøndelag ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Da har jeg nettop erfart det at knekkebrød som har stått over 2 dager i vanlig romtemp på kjøkkenbordet er kastbare. Basta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ah. Børsemaker ja. En bekjent gikk det.Han var alltid litt spesiell. På ungdomsskolen fikk han panikk da han skulle inn til en gymtime og i stedet for å åpne døra, så tok han rennfart og stanga gjennom med hodet først. Var jo bare sponplater han gikk gjennom, men likevel En bedre kompis av meg gikk kart og oppmåling på den skolen ^^ Men go go, Trøndelag ^^ Er ikke noen bombe at denne kompisen skal starte der (forøvrig så er det CampinCarl på forumet det er snakk om) Så er jeg lei av å bo hjemme, samt at de skal begynne å ta avgifter når jeg blir 18...Så da flytter jeg heller opp med han, sånn at vi kan dele en fin kåk sammen enn en liten vær liksom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Høres ut som en god idé Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gah.. på tide å melde seg ut av nettby? Langt ifra. Hun kan sikkert sakene sine i senga. *grøss* Eneste håpet måtte være om ei av døtrene er heite, og hun er god på spleising. Glad jeg slipper de eldre damene jeg x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er glad jeg ikke er på Facebook, myspace, nettby eller andre sosiale nettsteder. Har ikke noe behov for å være der uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Høres ut som en god idé Ja, ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg