Tuttebobo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Snart vært oppe i 4 timer jeg Sitter med java og sjokomelk! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 morn folkz mornings Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sitter på jobb og drekker kaffe. Der? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Å jobbe med programmering så tidlig på morgenen virker som et rent helvette! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sitter på jobb og drekker kaffe. Der? samme her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Heihei folkens. Da har man vært på åpning av et nytt linux-datarom på Hobøl Ungdomsskole (var med å sette det opp), og lokalavisa og ordfører kom. Nå må man bare komme seg på jobb, og så blir alt bra :---D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 stakkars eldre damer som jeg driver og vekker opp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Å jobbe med programmering så tidlig på morgenen virker som et rent helvette! Er ikke så aller verst, bare man klarer å holde oppe øynene Heihei folkens. Da har man vært på åpning av et nytt linux-datarom på Hobøl Ungdomsskole (var med å sette det opp), og lokalavisa og ordfører kom. Nå må man bare komme seg på jobb, og så blir alt bra :---D Hah, var det sånn at ordføreren klipte et "bånd" sånn som kongen gjør og sånt? Selvsagt før et helt korps marserte rundt den hellige serveren stakkars eldre damer som jeg driver og vekker opp Najs^^ hvor gamle? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 stakkars eldre damer som jeg driver og vekker opp Stakkars folk Jeg vil sove leeenge når jeg blir gammen.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Linux-datarom .. Herlig.. =) Hvorfor tenkte de aldri på det da jeg gikk på ungdomskolen? Her på skolen (Sande VGS) er Microsoft (og dell) infiltrert til de grader. =S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Linux-datarom .. Herlig.. =) Hvorfor tenkte de aldri på det da jeg gikk på ungdomskolen? Her på skolen (Sande VGS) er Microsoft (og dell) infiltrert til de grader. =S Gjelder dem fleste skoler. Bruker mer penger på lisenser enn utstyr Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Najs^^ hvor gamle? gjerne 33 modeller og nedover Stakkars folk Jeg vil sove leeenge når jeg blir gammen.. me2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det kommer du nok garantert til å gjøre. Ser bare når jeg er på jobb, de vekkes i 8-9 tida, ligger middagshvil fra 3-5 eller.no og så sover de fra 7-8 tida og til en ny dag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Najs^^ hvor gamle? gjerne 33 modeller og nedover Haha x) minner meg om gamle tider på blink når jeg og en kompis prøvde oss på dem "eldre" kvinnfolka. "Du må lete på en annen arena" "Dattra mi hadde passet deg bedre" "Jeg klarer ikke ta dette helt seriøst" "Hva skal du med et gammelt fossil som meg" sårende Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor gammel er du, PepsiCo? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor gammel er du, PepsiCo? 18. Straks 19 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Synes ikke det er morsomt å vite alderen på folk på forumet skal jeg være helt ærlig. Da kan jeg tolke innlegg uten å tenke på brukerens alder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg