Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sitter på skolen nå! Nå skriver jeg bokrapport, skal egentlig ikke være på nettet! Men gjør det uansett. Men det er neppe så interessant for dere! Angående den lille episoden igår så beklager jeg det, jeg overreagerte veldig! Det begynte med en ting på GR angående to ny moderatorer, som eskalerte og fikk meg i dårlig humør. Er bare det at for meg funker ironi, sarkasme osv så dårlig på internettet!

I det virkelige liv er jeg flink til å kunne spøke med meg selv, og ikke ta meg så selvhøytidelig! Kunne le av meg osv, er bare på nettet jeg sliter med det! Og jeg har jo ikke noe imot noen av dere her, ikke tro det! Så unnskyld for episoden igår ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quakecry :

Inventarlista jeg lager kartlegger hvor alle de stasjonære pcene og skriverne våre står. Mangler å få puttet inn prosjektorer og nærmere 10 kopimaskiner. Problemet er at jeg må finne de først for å få serienummer og modell på alle sammen

Du blir godt kjent på skolen da! :)

Du har ikke vurdert å bli guide istedet for IKT-lærling?

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Quakecry :

Inventarlista jeg lager kartlegger hvor alle de stasjonære pcene og skriverne våre står. Mangler å få puttet inn prosjektorer og nærmere 10 kopimaskiner. Problemet er at jeg må finne de først for å få serienummer og modell på alle sammen

Du blir godt kjent på skolen da! :)

Du har ikke vurdert å bli guide istedet for IKT-lærling?

FU! XD

Endret av Flygende rektum
Lenke til kommentar

Hvis jeg flytter til Trønderlag, blir jeg å flytte til Gauldal med kompisen min :p Han skal gå skole der, så pendler jeg med tog fra der og til skole i Trondheim der de eventuelt har medialinje :p Hvor lang tid tar det med tog? Finnes det no slags miljøkort i Sør-Trønderlag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...