Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det jeg kaller byll:P

Sliter med det i perioder der kroppen renser seg, og får store harde kuler som enten går vekk eller man må stå og klemme lenge for og få ut alt.

Men kan jo ikke si sikkert at det der er det samme, men det bruker ikke og være noe farlig med det..bare ømt og noe dritt når det spessielt havner i ansiktet.

Greit råd er og følge med på den om den vokser eller er på vei tilbake, tror også man kan få gode kremer imot sånt nå.

Men er veldig usikker på om de hjelper imot sånt, hjelper imot kviser osv. og det er jo samme prinsipp alt kroppen renser ut igjennom huden.

Så kanskje hør på apoteket?

Yupp, jeg hengte meg oppi bupper nå som bestemor kalte det:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

danno_O: Du holder på å få horn. Nå kan du snart ikke lenger skjule at du er en liten djevel.

Badtaste spøk, ja - men det må da være lov.

-------

Hvorfor skal alt være så vanskelig?

Jeg er kommet så langt at jeg gir faen i hva alle andre syns; men alikevel har jeg store problemer med å gi opp. Jeg *vet* jeg kan klare omtrent hva det skal være; bli hva enn jeg vil - jeg har potensialet, men jeg ser intet poeng i det.

Er det galt å lete etter en lett utvei? Jeg vil bare ha muligheten til å slappe av for meg selv; uten stress. Jeg kan komme dit jeg vil på 3-5 år; men da må jeg gi opp studieretningen jeg har valgt, og gjøre noe annet. Jeg kommer ingen vei med studiene nå, men alikevel vil det føles som et nederlag å gi opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...