TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Finnes det noen positive nyttårsforsett da? Er det samma vært år med spise sunnere, slutte å røyke og begynne å trene. Gjør man noen av delene? Nope Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Neutral Milk Hotel – In the Aeroplane Over the Sea: Skranglete lo-fi indie rock; du kommer til å hate det eller elske det. Satt på denne nå, elskbart. Direkte elskbart. Tusen takk. Jeg blir så GLAD. Det er kanskje et av de albumene jeg setter aller, aller, aller høyest. Det skjønner jeg godt. For det der var elskbart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg blir med deg Lars:)Tatt noen valg i dag som jeg burde for lenge siden. Har funnet ut at det og bry seg om mennesker er rett og slett tull. msn nao. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Finnes det noen positive nyttårsforsett da?Er det samma vært år med spise sunnere, slutte å røyke og begynne å trene. Gjør man noen av delene? Nope Derfor må man ikek være så spesifikk. Om man i stedet sier at man skal prøve å utvikle seg positivt og gjøre en innsats for å gjøre noe godt/positivt hver dag så tror jeg det er lettere. Postitivt trenger ikke være så stort. Det kan være de helt små tingene. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dette er sosial tortur MOC står til? Nydelig Har hatt endelig fått meg en avslappende dag Og hos deg? jeg har det strålende skal legge meg nå, så natta ^^ Sov godt ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvem er med meg?Jeg! Vi burde lage en tråd. "Den positive nyttårsforsett-tråden" eller noe. Do eet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg blir med deg Lars:)Tatt noen valg i dag som jeg burde for lenge siden. Har funnet ut at det og bry seg om mennesker er rett og slett tull. msn nao. Slenger meg på den der, men siden jeg legger meg snart: Pell deg på msn i morgen når jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Finnes det noen positive nyttårsforsett da?Er det samma vært år med spise sunnere, slutte å røyke og begynne å trene. Gjør man noen av delene? Nope /2nd Bare jeg som synes det står "Before I die, I want to go to heaven full of cum" her? link Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Do eet!Får se om jeg er like inspirert i morra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Finnes det noen positive nyttårsforsett da?Er det samma vært år med spise sunnere, slutte å røyke og begynne å trene. Gjør man noen av delene? Nope /2nd Bare jeg som synes det står "Before I die, I want to go to heaven full of cum" her? link Er det som står tror jeg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan vi ikke heller ordne en tråd med negative nyttårsforsett? Begynne å røyke crack, mosjonere minst mulig og bare spise på burger king. Så kan vi skjerpe oss igjen året etterpå å se hvor ødelagte vi er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det som står tror jeg Var det jeg også mente. Men da må jeg si det var en meget forstyrrende ting å skrive på ting man vil før man dør. Kan vi ikke heller ordne en tråd med negative nyttårsforsett?Begynne å røyke crack, mosjonere minst mulig og bare spise på burger king. Så kan vi skjerpe oss igjen året etterpå å se hvor ødelagte vi er Nyttårsforsettet mitt i fjor var å ha det enda mer gøy, fortsette å være useriøs, leve så mye jeg kan, drikke, røyke og dra på fester og konserter. Jeg tør påstå jeg ikke har feilet totalt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så ... tips til 90-tallsmote for jenter? De kan da ikke bare ha gått rundt som Spice Girls? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Do eet!Får se om jeg er like inspirert i morra. Å utsette slike ting til over nyttår hjelper ikke på annet en nattesøvnen. Det er som Peer Gynt, som alltid gikk utenom bøygen og som aldri fikk seg til å ta helomvending og starte på oppgjøret med seg selv. Skal man få til forandring må man starte nå, med en gang, ikke i morgen eller til nyttår. Sammen med klassikeren "Helt - ikke stykkevis og delt" er det den eneste innfallsvinkelen som fungerer som ikke er like utsatt for at man lurer seg selv og henfaller tilbake til gamle opptråkkede stier. Nyttårsforsett er verdiløse greier. Har man et problem man må få orden i tar man enten tak i det eller så lar man det være. Alt annet blir forskyvning. Skal du lage en tråd så lag heller en tråd der man i etterkant av positiv personutvikling kan komme å skrive hva man faktisk har fått til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 apropos 90-tallet. Om noen har noen gode spotify-playlister med 90-tallsmusikk så tar jeg gjerne i mot. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så ... tips til 90-tallsmote for jenter?De kan da ikke bare ha gått rundt som Spice Girls? De skoa med høy såle! Buffalo eller noe sånt tror jeg de het Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 apropos 90-tallet. Om noen har noen gode spotify-playlister med 90-tallsmusikk så tar jeg gjerne i mot. Tsk, tsk. Alt du trenger er Absolute Music 12 - 21 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har enda ikke fått invitasjon til spotify Må invitasjonen komme fra dem eller kan venner invitere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har enda ikke fått invitasjon til spotify Må invitasjonen komme fra dem eller kan venner invitere? Du må inviteres fra noen som har betalt for spotify premium. Da får de inviteskoder. Det er en egen tråd med link til et sted du kan få koder fra. Skal se om jeg kan finne link til deg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Venner kan også invitere. Jeg har to til overs, send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg