Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men var meg det ble snakka om, så fort jeg sa det med at det var det samme gamle hele tiden! Jeg er ikke fan av uberlange innlegg. Jeg blir bare irritert, er det ingen plasser en ikke blir plaget her i verden lengre?

Det plager deg at folk legger inn en liten innsats?

Ærlig talt, om du bare er her for å få høyere post-count trenger du virkelig en ny hobby.

Sett på noe av musikken jeg anbefalte og chillax.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Men var meg det ble snakka om, så fort jeg sa det med at det var det samme gamle hele tiden! Jeg er ikke fan av uberlange innlegg. Jeg blir bare irritert, er det ingen plasser en ikke blir plaget her i verden lengre?
Hvorfor liker du ikke lange innlegg? Jeg synes deter fordelen med forumet fremfor f.eks. twitter. Det er ikke noen begrensning på hvor langt et innlegg kan være, Joda, det kan være slitsomt å lese livshistorien til alle de med kvinnfolkproblemer i samlivsdelen, men det er fordi temaet er uinterresant og fordi de fleste av dem aldri har hørt om at det går an å bruke avsnitt.
Lenke til kommentar
Det blir uansett ikke stort bedre enn Mayhem :thumbup: Ordo Ad Chao var et kjøp jeg var storfornøyd med, men overgår neppe De Mysteriis Dom Sathanas.
Tidlig Mayhem er en av de store, og det høres. Selv er jeg såpass konservativ at jeg ikke helt liker retningen de har beveget seg i etter Wolf's Lair Abyss, men slik er det jo med alle de store som valgte å fortsette ut over årtusenskiftet. Forhåpentligvis kommer det en tredje bølge en gang i fremtiden, en konvergens av alle sjangrene som har forgrenet seg fra den tradisjonelle svartmetallen. Det er jo lov å håpe. :)
Lenke til kommentar
Jeg blir så jævla irritert og ('...') sjokkert! Jeg gidder faen meg ikke at enkelte her har slike tanker om meg uansett. Takk skal dere faen meg ha!

Håper du kødder her.

Leste du dette forresten?

Merk deg, snakker ikke direkte til deg. Snakker generelt, siden det er mange her inne som sier totalt meningsløse ting som ingen bryr seg en dritt om. Nei, jeg er intet unntak.

Men natta. :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...