Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat som deres har det da? Sorry at jeg sa det jeg sa.

Må jeg poste det igjen? :cool:

Begynn å skriv innlegg som består av mer enn en setning og som har et innhold så skal du se at du på sikt begynner å inspirere til noe konstruktivt.

Aner jeg en som er litt snurt? :!:

Åssen gikk det med Dear Zachary? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Neutral Milk Hotel – In the Aeroplane Over the Sea: Skranglete lo-fi indie rock; du kommer til å hate det eller elske det.

Satt på denne nå, elskbart. Direkte elskbart.

Tusen takk.

Lenke til kommentar

Har vel egentlig ikke noe å si på lengden av posten, men mer hvordan den er utformet og hvordan den gir fram sitt budskap (noe som, i de fleste tilfeller, ikke er særlig nøye, da mange av brukerne her inne ikke bryr seg om kvalitet, men heller kvantitet. Skal ikke si at jeg aldri var en av de, hender jo fra tid til annen at en glipp skjer.)

Er jo fler av de "rasjonelle" her inne som ikke poster mer enn en linje noen ganger, men fortsatt ikke blir klassifisert som en spammer.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Kanskje, nå er det enda et sted jeg blir slengt dritt til. Gamereactor og her! Jeg blir så irritert!

Det er forskjell på å bli dratt litt i leggen og å bli slengt dritt til. På den annen side så er det ofte et lite snev av sannhet selv i en spøk. Kanskje om du prøver å bli inspirert til å utvikle deg som menneske og forumbruker vil det bli bedre. Kanskje vi alle burde strebe etter nettopp dette. Tror jeg skal prøve det hvertfall. Prøve å kaste til side "petty differences" og lede ved eksempel. Hvem vet ... Kanskje vi står på trappene til en ny gullalder i forumsammenheng. Jeg liker å tro det. Men så er jeg evig opptimist da. Er det naivt av meg å håpe på en slik utvikling?

Lenke til kommentar

Må jeg poste det igjen? :cool:

Begynn å skriv innlegg som består av mer enn en setning og som har et innhold så skal du se at du på sikt begynner å inspirere til noe konstruktivt.

Aner jeg en som er litt snurt? :!:

Åssen gikk det med Dear Zachary? :)

Tror jeg må ta den en annen gang. Faen ble litt forbanna på klippingen, Var han dritings når han satt og redigerte dokumentaren?

Lenke til kommentar

Jeg ser sjelden noe uinteressant fra fargoth.

Selv holder jeg meg unna tråden i stor grad fordi det egentlig er veldig uinteressant å lese om at dere sitter på skolen, eller at dere spiste pizza med ketsjup til middag.

Lenke til kommentar
Sorry da for f-en, at jeg ikke skriver et langt meningsfyllt innlegg her hver eneste gang! Jeg beklager virkelig.

Du må ikke tro at enhver av oss lager meningsfulle innlegg hele tiden. Jeg gjør iallefall ikke det - DNFK er jo ikke seriøsitetens tråd. Hovedpunktet mange av oss her er ute etter å frambringe, er at man prøver å holde en viss kvalitet over postene, nødvendigvis ikke HVER post skal være proppa full med 20 setninger med mange fremmedord som gjør at posten høres mer interessant ut, men håper du tar poenget. At man ikke poster hvert annet minutt at man skal på do, spiser nugatti eller hører på Madonna er jo noe man bør ta til seg.

Merk deg, snakker ikke direkte til deg. Snakker generelt, siden det er mange her inne som sier totalt meningsløse ting som ingen bryr seg en dritt om. Nei, jeg er intet unntak.

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke det! Men dratt litt i leggen? Alt jeg gjør er tydeligvis galt, blir alltid pirket på, utvikle meg som menneske. Kanskje det, men ikke så forbanna lett!
Nei, det har du rett i. Det er et forbanna ork noen ganger. Men det går ikke uten at man prøver. Tror jeg skal ta det som nyttårsforsett denne gangen. Prøve minst en gang hver eneste dag å forbedre meg på et område. Hvem er med meg?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...